Smithers, firma globală de informații de piață specializată în piețele de imprimare și ambalare, a lansat raportul The Future of Flexographic Printing Markets to 2029. Raportul prognozează că valoarea imprimării flexografice va crește cu 3 % până în 2029.
Conform raportului, valoarea globală a imprimării flexografice în 2024 a fost evaluată la 230,5 miliarde USD și se preconizează că va crește cu o rată anuală de creștere de 3 % pentru a ajunge la o valoare totală de 267,2 miliarde USD în 2029 (la prețuri constante din 2023).
Producția de hârtie flexografică este în creștere în majoritatea aplicațiilor, dar mai ales în domeniul ambalajelor. Se preconizează că acest segment va continua să crească, datorită cererii economice, în special din partea comerțului electronic și a cutiilor destinate consumatorilor.
Schimbările în achizițiile de imprimare vor face ca imprimarea digitală să devină mai competitivă în raport cu flexografia pentru tirajele mai scurte. Imprimarea digitală este bine stabilită în domeniul etichetelor ca o tehnologie obișnuită care este competitivă cu flexografia; cu toate acestea, adoptarea pe scară largă și vânzările puternice în curs de desfășurare ale preselor hibride înseamnă că volumele flexografice rezistă și vor continua să crească.În schimb, tipărirea flexografică a ziarelor, pungilor, sacilor și plicurilor va scădea pe măsură ce cererea pentru aceste produse de utilizare finală va scădea.La nivel mondial, producția la echipamente flexo a fost de 8,6 trilioane de coli A4 în 2024. Aceasta va crește la 10,0 trilioane în 2029.
Cele mai mari trei regiuni pentru imprimarea flexo sunt Asia, America de Nord și Europa de Vest. În 2024, aceste regiuni reprezentau 81 % din volumul global și 83,1 % din valoare.
Se preconizează că Asia va înregistra o creștere puternică, cu un CAGR de 5,8 % în volum pentru perioada 2024-2029, India fiind piața națională cu cea mai rapidă creștere. America de Nord și Europa de Vest sunt regiuni mature pentru imprimarea flexografică și vor înregistra o creștere mai moderată – 2,3 și, respectiv, 1,7 procente CAGR – în aceeași perioadă.
Raportul Smithers segmentează piața imprimării flexografice în funcție de aplicația de utilizare finală, regiunea geografică și piața națională cheie. Acesta include date privind baza instalată, vânzările viitoare de echipamente în funcție de formatul presei flexo și consumabilele (plăci și cerneluri). Previziunile sale de piață sunt contextualizate prin analiza principalelor evoluții comerciale și tehnologice, a tendințelor în consumul de ambalaje și a concurenței crescute din partea sistemelor inkjet.
Similar Posts:
- Piața tiparului inkjet va depăși 100 miliarde de dolari până în 2023
- Xeikon vrea să devină lider pe piața CtP-urilor flexo
- Piața materialelor pentru ambalaje va ajunge la 998 de miliarde de dolari până în 2020
- Tendințele imprimarii digitale vor modela viitorul.
- „Seria Performantă” de la Mark Andy îşi demonstrează succesul