Analiza

Anvelopele imprimate, vedete la salonul auto de la Geneva

• Bookmarks: 2 • Comments: 178


Bridgestone a făcut furori în Elveția, la cel mai recent salon auto, expunând anvelope personalizate în culori și paternuri care trimit aceste produse în altă categorie.

Anvelopele sunt personalizate printr-un proces special de imprimare în două straturi, asupra căruia producătorul a evitat să furnizeze detalii tehnice. Tot ceea ce a fost lăsat să transpară prin declarațiile oficiale, este că anvelopele pot fi imprimate direct cu orice imagine vectorială. Suprafața imprimată este apoi acoperită cu un strat protector, aplicat pentru a preveni zgârieturile și acțiunea altor factori de mediu.

Bridgestone este un fost furnizor de anvelope al circuitului Formula Unu. În timpul parteneriatului derulat cu reprezentanții evenimentului auto, producătorului I s-a cerut dezvoltarea unui sistem de marcare care să delimiteze vizual elementele constructive ale roților.

Soluția pe care a oferit-o circuitului Formula Unu trimite cu gândul la modul în care arată anvelopele expuse în cadrul târgului de la Geneva, acestea fiind, de fapt, fructificarea unei experiențe punctuale, pe care Bridgestone o direcționează, în acest moment, către publicul larg. Producătorul nu a anunțat încă data de la care anvelopele vor deveni disponibile pentru comercializarea către publicul larg.

Imagini: Damon Lavrinc / AOL

Similar Posts:

2 recommended
comments icon1 comment
1 notes
78 views
bookmark icon

0 thoughts on “Anvelopele imprimate, vedete la salonul auto de la Geneva

    Write a comment...