Default

ASEL vrea sa fie lidera în tiparul digital din Bucuresti

• Bookmarks: 16459


Cu o investitie initiala de peste 200.000 de euro în utilaje, tipografia Asel a fost lansata pe 25 februarie 2009 printr-o deschidere oficiala cu potentialii clienti şi presa de specialitate. Noua unitate este una digitala utilata cu aparatura noua de la Xerox de cea mai buna calitate. De exemplu, maşina de negru este una revolutionara, fiind ultima inovatie a Xerox în domeniu. Ea tipareşte peste 100 de coli/minut la o calitate exceptionala şi pe o hârtie de pâna la 300 g.

Investitorul şi directorul general este spaniolul Manuel J. Salvador Yebra, ideea de manageriat şi strategia fiind spaniola, iar manageriatul românesc format din fratii Jean şi Liviu Mârziceanu. Aceştia şi-au propus ca pentru început au de urmat patru paşi: lansarea prin care fac cunoscut cine sunt şi ce ştiu sa faca fara a fi comparati cu altii, dezvoltarea unei legaturi cât mai bune cu agentiile de publicitate din Bucureşti pentru ca nu îi intereseaza clientul final, crearea unui brand în tara şi realizarea de parteneriate cu agentiile de publicitate din tara.
„Proiectul este gândit pe etape de circa şase luni. Dupa primele şase luni facem o analiza: unde ne situam, ce trebuie sa facem, cât am putut lua din piata, care a fost perceptia în piata fata de deschiderea noastra. În functie de toate acestea vom lua masuri şi vom hotarî daca vom investi în maşini sau în marketing”, spune Liviu Mârziceanu. În completare, Jean Mârziceanu ne-a dezvaluit care sunt planurile pentru noua tipografie digitala în acest an: „Ne dorim ca pâna la sfârşitul anului sa ajungem lideri în tiparul digital din Bucureşti. Acesta este obiectivul nostru realist şi asumat, bazat pe contactele şi colaboratorii pe care îi avem, dar şi pe cunoaşterea concurentei”.

Similar Posts:

16 recommended
comments icon0 comments
0 notes
459 views
bookmark icon

Write a comment...