După serviciile de document management oferite clienților în mod externalizat, Xerox a decis oferirea mai multor tipuri de servicii IT și business în același sistem. Spre norocul românilor, acest centru care va fi destinat deservirii clienților europeni se va afla la Iași și urmează să angajeze până la finalul anului viitor 500 de specialiști.
Denumit Xerox Shared Services Center (XSSC), cu sediul în clădirea IDEO Business Center din Iași, va oferi servicii administrative și de back-office unor clienți europeni ai Xerox, asigurând, în același timp, suport intern pentru companie. Centrul își va extinde rapid operațiunile, angajând, în total, 100 de persoane până la finalul anului. Competențele necesare pentru ocuparea posturilor libere includ cunoașterea unei limbi străine (în special limba engleză), experiența în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor Microsoft Office, precum și alte specializări în funcție de domeniul de activitate: resurse umane, IT, finanțe etc.
”Piața europeană beneficiază de multă vreme de produsele și serviciile Xerox de management al documentelor, însă din acest moment putem oferi clienților noștri din Europa servicii extinse de externalizare a operațiunilor de IT și a proceselor de business”, spune Tom Blodgett, Chief Operating Officer al Xerox’s European Services. ”Deschiderea acestui centru de servicii partajate în Iași reflectă strategia noastră de extindere a gamei de servicii pentru a răspunde mai bine nevoilor tot mai diversificate ale clienților noștri europeni.”
Centrul urmează să angajeze cei 500 de specialiști până la sfârșitul anului 2013 pe diferite poziții, printre care: manager suport software, IT project manager, IT developer, analist financiar, specialist beneficii extra-salariale, asistent resurse umane și marketing, contabil fonduri de pensii etc.
Cei interesați de un post liber în centrul Xerox din Iași pot afla mai multe informații de la Laura Oloeriu (telefon 0747289108, e-mail laura.oloeriu@xerox.com).