Cunoscuta expoziţie 3 în 1 de la Frankfurt a dezvăluit o parte dintre surprizele rezervate ediţiei 2016 în avanpremieră pentru presă. Gazdă a conferinţei de presă preeveniment desfăşurate la Viena a fost doamna Cordelia von Gymnich, Vice President, Messe Frankfurt Exhibition GmbH. Întâlnirea a fost special dedicată reprezentanţilor publicaţiilor de profil din estul Europei, care au putut afla, pe lângă informaţiile generale despre cele trei târguri, date şi statistici în ceea ce priveşte expozanţii şi vizitatorii din ţările lor de origine.
Pentru cei care nu ştiau, organizatorii de la Messe Frankfurt se pot lăuda că administrează al doilea centru de expoziţii şi târguri din lume ca mărime. Acesta este gazdă pentru 121 de evenimente în întreaga lume, nu numai în oraşul de pe Mein. Evenimentele din portofoliul organizaţiei sunt printre, dacă nu cele mai importante manifestări de profil de pe mapamond. Reţeaua sa internaţională de reprezentanţe, birouri şi parteneri îi asigură un contact foarte apropiat cu pieţele. Unul din scopurile declarate ale Messe Frankfurt este acela de a folosi serviciile digitale pentru a aduce împreună lumea offline şi cea digitală.
Ca de obicei, cele trei târguri se vor ridica la standardele pe care ele însele le-au impus în industrie şi chiar le vor depăşi, asta s-a înţeles din discursul gazdei noastre la această conferinţă. Dacă e să le luăm individual şi să ne uităm la cifrele de anul trecut, Christmasworld a avut parte de 911 expozanţi şi de 36148 vizitatori din întreaga lume la ediţia din 2015. Accentul pus pe decoraţiuni pentru sărbători şi evenimente a atras la târg o audienţă în care s-a remarcat de departe ca şi profil vizitatorul care are o afacere în retail, dar şi clientul său. România a reuşit de data aceasta să intre în top 10 printre expozanţi, ceea ce e un lucru demn de remarcat. Este semnul că Anca Murar îşi face datoria în ţara noastră şi a reuşit să creeze un interes real pentru un eveniment din care toţi avem de câştigat.
Graţie aceluiaşi efort, România a reuşit să intre în top şi la Paperworld (ultima ediţie) prin numărul de expozanţi. Este adevărat că Ucraina şi Rusia nu s-au mai prezentat la acelaşi nivel ca în anii precedenţi, din cauza situaţiei din zonă, dar asta nu ştirbeşte cu nimic prestigiul acestei performanţe. Paperworld rămâne cel mai puternic târg de profil din industrie, într-o zonă de piaţă care ne doare şi pe noi aici, în ţara noastră. Ediţia următoare va veni cu foarte multe instrumente în sprijinul celor care activează în această industrie, cu o atenţie specială dedicată internetului în calitatea sa de canal de vânzări.
Zonele hobby, handmade şi cea a consumabilelor pentru artizanat au şi ele partea lor de atenţie, care cu siguranţă nu ar putea fi caracterizată drept mică, din partea organizatorilor de la Messe Frankfurt în cadrul expoziţiei Creativeworld. Acest târg a reuşit să devină un adevărat loc de întâlnire pentru toţi cei care şi-au propus să facă din creativitate un business, indiferent din ce parte a lumii vin. Iar acest lucru nu se va schimba curând. Calitatea înaltă şi diversitatea sunt cele două noţiuni care pot caracteriza cel mai bine această expoziţie. Fie că vorbim de cadouri, ambalaje, idei de design interior, bijuterii, haine sau accesorii, Creativeworld rămâne o destinaţie obligatorie pentru cei care activează în acest domeniu.
Ca un ultim detaliu, vă putem spune că dacă nu aţi rezervat spaţii în calitate de expozanţi, pregătiţi-vă să ajungeţi ca vizitatori la Frankfurt, între 30 ianuarie şi 2 februarie 2016, pentru că sunt şanse mici să mai prindeţi standuri libere dar, pe de altă parte, dacă sunteţi implicaţi într-una din aceste pieţe într-un fel, ar fi păcat să rataţi acest important eveniment.
Similar Posts:
- Creativeworld, Paperworld, Christmasworld 2016
- Ambiente-Christmasworld și Creativeworld și-au deschis porțile.
- Christmasworld, Paperworld și Creativeworld 2014 – un succes neașteptat într-o perioadă grea
- Paperworld 2024 estimează vizita a 50000 persoane.
- Paperworld a anunţat evenimente de profil pe patru pieţe majore