Paperworld, cea mai importantă platformă de informare şi comunicare pentru papetărie şi birotică, demonstrează anul acesta cum poate acest domeniu să se folosească de alte tehnologii şi canale de comunicare pentru propria dezvoltare. Practic, din tot mixul de comunicare, germanii de la Messe Frankfurt ne arată cât de multe poate face internetul pentru un astfel de eveniment şi chiar cum ar putea expozanţii şi vizitatorii de la Paperworld să profite de instrumentele pe care mediul online li le pune la dispoziţie pentru propria promovare şi dezvoltare.
Astfel, anul acesta cei interesaţi de eveniment au o serie deosebită de instrumente legate de târg, majoritatea dintre ele fiind dispoibie înainte, în timpul şi după expoziţie, pe site-ul dedicat, paperworld.messefrankfurt.com. Opţiunea Exhibitor Search, de exemplu, este un motor de căutare la îndemână pentru oricine are întrebări rapide despre expoxanţi, exponate, categorii de exponate sau halele de expoziţie. Catalogul expoziţiei este un alt mijloc important şi rapid de a afla informaţii în plus despre târg. Disponibil la standuri în halele de expoziţie, acesta poate fi descărcat în mai multe tipuri de format de pe site, inclusiv compatibile cu dispozitivele mobile, opţiune utilă inclusiv pentru cei care nu reuşesc să ajungă fizic la Frankfurt anul acesta.
Business Matchmaking este o opţiune nouă pe site-ul Messe Frankfurt şi unul dintre cele mai importante pentru care care doresc să găsească parteneri sau furnizori printre cei peste 1500 de expozanţi care vin anual la acest eveniment. Practic, acesta facilitează drumul pentru decidenţii care vor să ajungă direct şi rapid la ţintă, respectiv, la partenerii doriţi. Cei care ai făcut o rezervare pentru târg beneficiază chiar de şi mai multe opţiuni în cadrul programului la faţa locului. Şi dacă tot vine vorba despre rezervări, pe lângă acestea, site-ul evenimentului mai conţine şi un calendar al momentelor importante din cadrul târgului, informaţii despre opţiunile de călătorie şi cazare, posibilitatea de abonare la newsletter şi altele. De asemenea, nu lipsesc din arsenalul de mijloace de comunicare pentru Paperworld conturile pe reţelele sociale şi pe YouTube, ca şi posibilitatea vizitatorilor de a folosi reţeaua WLAN gratuit dacă sunt prezenţi. Evenimentul are loc anul acesta între 28 şi 31 ianuarie.
Similar Posts:
- Peste 1100 de expozanţi s-au înregistrat deja la Paperworld 2019
- Paperworld 2024 estimează vizita a 50000 persoane.
- Print Magazin, ediţie specială în limba engleză pentru Paperworld 2018
- Consumatori şi expozanţi mai mulţi la Paperworld 2018
- Christmasworld, Creativeworld, Paperworld 2017, un show ce nu merită ratat