Default

digi:media a marcat începutul cooperării dintre Heidelberg și Ricoh

• Bookmarks: 19436


La expoziţia digi:media, organizată la Düsseldorf între 7 şi 9 aprile, Heidelberg Druckmaschinen şi Ricoh au confirmat demararea colaborării comerciale pe segmentul vânzărilor de soluţii digitale şi offset pe pieţele internaţionale ale industriei grafice.

Cu ocazia conferinţei care a avut loc în preziua deschiderii expoziţiei, domnul Bernhard Schreier, directorul executiv al Heidelberg, a dezvăluit că vânzarea de echipamente digitale a început deja pe data de 6 aprilie 2011 în Germania şi Anglia. „Aproape 100 de angajaţi au fost instruiţi, şi, datorită interesului puternic din partea clienţilor, colegii mei sunt deja în discuţii şi negocieri cu clienţii.” La același eveniment, Heidelberg a făcut public şi numele primului client pentru soluţiile sale digitale: Stünings Medien din Krefeld, Germania.

Deși iniţial a fost programat ca preşedintele şi directorul executiv al Ricoh, Shiro Kondo, să discute cu presa la această întâlnire, acesta a ales să rămână în Japonia pentru a ajuta compania să facă faţă urmărilor cutremurului din 11 martie 2011. Producţia Richoh a fost reluată treptat, estimându-se că de pe 15 aprilie toate liniile de producţie îşi vor reîncepe activitatea.

În imagine, de la stânga la dreapta: Simon Sasaki – Corporate Executive Vice President & General Manager al Production Printing Business Group, Ricoh Company, Ltd., şi Bernhard Schreier, CEO al Heidelberg Druckmaschinen.

Vorbind în numele acestuia, Simon Sasaki, preşedinte şi director executiv al Ricoh Europe, a spus că Ricoh este „pe cale de a deveni liderul imprimării digitale industriale”, după ce s-a poziţionat pe primul loc pe piaţa de echipamente medii de producţie prin maşina Pro C900. Este de amintit că, parteneriatul de vânzări cu Heidelberg se concentrează pe modelul îmbunătăţit, Pro C901.

„Aşa cum am devenit o alternativă recunoscută şi viabilă la producătorii de tradiţie de pe piaţă, sinergiile parteneriatului nostru sunt clare,” a adăugat Sasaki. „Heidelberg aduce clienţilor săi fideli soluţiile digitale demonstrate de la Ricoh. În schimb, noi vom oferi unui număr mai mare de tipografii comerciale productivitatea şi flexibilitatea soluţiilor noastre digitale,” a mai spus acesta.

Vizatorii standului Heidelberg au putut explora soluţii complete de producţie, începând cu o interfaţă web-to-print, folosind tehnologii offset şi digitale, precum şi sisteme de finisare pentru mailinguri şi producţia de carte.

Piesa de rezistenţă a standului a constituit-o demonstrația unei lucrări derulate pe echipamente offset şi digitale pe baza unui flux de lucru comun.

În România şi în ţărilor din Europa de Est, parteneriatul va deveni operaţional până la Drupa în mai 2012.

(Sursa știrii: Heidelberg. Fotografiile standului: Messe Duesseldorf)

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
436 views
bookmark icon

Write a comment...