Stiri

Fedrigoni are planuri noi pentru un nou centru de cercetare .

• Bookmarks: 18496


 

 

Producătorul italian de hârtie Fedrigoni Group a stabilit planurile pentru un nou centru de inovare de 3.000 mp, unde își va concentra activitatea de cercetare și dezvoltare (R&D) Centrul  se va concentra pe dezvoltarea de hârtii premium și autoadezive durabile, reciclate și reciclabile.Situat lângă biroul Fedrigoni din Verona, centrul va aduce echipele de cercetare ale Fedrigoni cu cadre universitare, start-up-uri și clienți într-un spațiu conceput în mod explicit pentru colaborare.

Marco Nespolo, CEO al Grupului Fedrigoni, a declarat: “Acest proiect ambițios facilitează o colaborare multidimensională între furnizorii noștri și partenerii strategici pentru a crea un impact semnificativ asupra întregului ecosistem în care ne desfășurăm activitatea.
“Fără inovație continuă, nu există viitor. Îmbunătățirea nu vine numai prin cercetare și dezvoltare, ci și prin schimbul de experiență și perspective între diferite părți cu seturi de competențe complementare.
“Acest lucru ne ajută să ne lărgim perspectivele pentru a ne gândi la soluții mai mari și mai bune pentru industria noastră și sectoarele pe care le deservim.”
Centrul de inovare, deschis în T1 2024, va fi împărțit în patru părți.
Primul, laboratoarele de cercetare ale Fedrigoni, va fi dotat cu laboratoare pentru analiza materialelor noi și reciclate, mașini de testare, prototipare și imprimare, inclusiv o presă digitală HP Indigo 7K și un depozit de probe complet automatizat, cu peste 8.000 de probe.Al doilea, numit FedLab, se va concentra pe transformarea ideilor noi în produse practice, oferind un spațiu pentru relațiile existente ale companiei cu centrele de cercetare și universitățile.Centrul va avea, de asemenea, un centru de experiență pentru clienți și o academie.El va fi, a spus Fedrigoni, “un spațiu interactiv și captivant” având mese cu ecran tactil pentru a ajuta părțile interesate, mărcile, designerii și imprimantele să proiecteze și să configureze produsele de care au nevoie. Un sistem de crowd-sourcing va aduna, de asemenea, cunoștințele lor pentru ca cercetătorii să le folosească atunci când dezvoltă noi lucrări.Academia clienților va fi, în cele din urmă, un spațiu de învățare, instruire și evenimente pentru Fedrigoni, clienții săi și partenerii de cercetare.
Producătorul a declarat că speră că academia va deveni un “punct de referință” pentru piața globală de hârtie specială și autoadezivă pentru a colabora.

Similar Posts:

18 recommended
comments icon0 comments
0 notes
496 views
bookmark icon

Write a comment...