Fedrigoni, producător de hârtii speciale pentru ambalaje de lux, precum și produse pentru etichete autoadezive, aplicații grafice, imprimare în format mare și soluții RFID, este deja prezent în Statele Unite prin filiala sa Mohawk, al doilea producător nord-american de hârtie specială care se alătură grupului în acest an, Acucote, producător de etichete autoadezive care va face parte din grup din 2021, și distribuitor GPA.
Fabriano intenționează acum să-și consolideze prezența pe piața nord-americană, atât în domeniul artelor, cât și în sectoarele hobby și meșteșugăr, unde brandul este deja prezent în câteva mii de magazine atât cu produse de marcă, cât și cu etichetă privată. În plus, Fabriano intenționează să-și extindă afacerea de papetărie în librării și magazine universale de lux.
„Fabriano, cu portofoliul său distinctiv de documente de artă, desen, papetărie și securitate, este o parte importantă a planului strategic al Fedrigoni și este, de asemenea, expresia supremă a măiestriei și a tradiției seculare din regiunea Marche, casa hârtiei din 1264”, confirmă Jacques Joly, director general al Fabriano. „Suntem singura fabrică de hârtie din lume care produce folosind toate cele trei procese: hârtie manuală și hârtie făcută la mașină pe mașinile de formare a hârtiei și cu ecran lung. Suntem convinși că Fabriano va continua să crească puternic în America de Nord cu o producție italiană de produse de calitate care reprezintă măiestrie și autenticitate.”
Din 2020 până în prezent, Fabriano s-a angajat pe o traiectorie de creștere constantă, care se reflectă într-o accelerare a investițiilor (60 de milioane de euro din totalul de 300 de milioane de euro investiți de Grup sunt în acest segment), o creștere a echipei de producție de la 718 la 840 de angajați la unitățile de producție din regiunea Marche și la întreaga organizație (marketing, servicii post-vânzare, lanț de aprovizionare). Această dezvoltare va continua în următorii patru ani: noul plan de afaceri 2025-2028 prevede investiții de peste 50 de milioane de euro în brandul Fabriano (din cele peste 250 de milioane de euro planificate pentru întregul grup).
Printre prioritățile pentru investițiile în inovație se numără îmbunătățirea continuă a calității hârtiei, un subiect căruia Fedrigoni îi acordă o importanță deosebită. În plus, compania intenționează să se concentreze pe extinderea portofoliului său de produse prin consolidarea celor mai populare linii de produse, cum ar fi blocuri de desen, foi mari, caiete, albume, o gamă de articole de papetărie și accesorii cu design italian, dar și dezvoltarea de noi linii, inclusiv imprimarea digitală pentru design artistic și extinderea gamei de hârtii de securitate (de exemplu, pentru pașapoarte). În cele din urmă, este planificată extinderea lanțului de buticuri Fabriano pentru a crea o rețea de magazine de franciză în întreaga lume, autorizate să vândă cele mai faimoase și populare produse, cum ar fi caiete de schițe, caiete, accesorii de scris și desen.
Similar Posts:
- Fedrigoni Group crește cifra de afaceri cu 200 de mil euro.
- Stora Enso investește 150 milioane de euro în fabrica de carton ondulat din Polonia
- Fedrigoni a lansat noi game de hârtii premium din fibre reciclate
- Stora Enso, o nouă investiţie în Europa
- Horizon Products își extinde capacitatea de producție
0 comments
Print