Producătorul italian de hârtii de specialitate și materiale premium ,a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1.315,2 mil euro, în creștere cu 200,2 milioane de euro față de 2019
Compania este în prezent al treilea jucător global în materiale autoadezive și numărul unu în Europa la etichetele de vin și documentele de specialitate, cu 4.000 de angajați în 25 de țări, 34 de fabrici de producție și centre de tăiere și peste 25.000 de produse, precum și câteva mii produse exclusiv pentru marile branduri de modă și lux. Creșterea cifrei de afaceri în 2020, din care 75% a fost câștigată în străinătate, este legată de achiziția cu succes a Grupului Ritrama.
Anul trecut, Fedrigoni a finalizat cu succes două achiziții importante pentru a-și dezvolta unitatea de business Self- Adhesives : grupul italian Ritrama, care și-a dublat prezența pe piața materialelor autoadezive, și grupul mexican IP Venus în decembrie, ale cărui profituri au fost, prin urmare, reflectate doar parțial în situațiile financiare.
În ultimii 2 ani și jumătate Fedrigoni a finalizat cinci achiziții, investind peste 400 de mil de euro (inclusiv Acucote și Ri-Mark abia finalizat) și caută noi oportunități.
Grupul a declarat că nu s-a ferit niciodată de provocările dezvoltării durabile ,inovării și intensificarea în continuare a angajamentul față de aspectele legate de ESG (mediu, social, guvernanță)
Similar Posts:
- Fedrigoni depășește pragul de 2 mld.euro cu o creștere determnată de achiziții strategice.
- Fedrigoni a lansat noi game de hârtii premium din fibre reciclate
- În 2010 cresc investiţiile în produsele promoţionale
- Fedrigoni a achiziționat pachetul majoritar al Poli-Tape Group
- RPC Group a achiziționat Global Closure Systems