Un sfârșit de succes al exercițiului financiar 2023/2024 a făcut ca Heidelberg să-și îndeplinească obiectivele, potrivit unui anunț recent al gigantului tipografic.
Vânzările au rămas stabile la aproximativ 2,4 miliarde de euro (anul precedent 2,435 miliarde de euro), iar marja EBITDA ajustată a fost de 7,2%, conform planului.
După prezentarea de mare succes la Drupa 2024, compania a declarat că este încrezătoare în perspectivele pentru anul financiar 2024/2025.
A spus că un nivel ridicat de interes pentru tehnologia Heidelberg din partea clienților din întreaga lume a determinat comenzile primite să se redreseze și mai mult la începutul noului an financiar.Din anul financiar 2023/2024, când a reprezentat 52% din vânzări, segmentul Soluții de ambalare a fost cel mai mare domeniu de afaceri la Heidelberg; vânzările sale au crescut cu aproximativ 7% față de anul precedent.
Ludwin Monz, director executiv, a declarat: „Am făcut un pas mare către obiectivul nostru de a obține o profitabilitate durabilă la Heidelberg. Chiar și în vremuri incerte din punct de vedere economic, am rămas hotărâți pe drumul cel bun, ceea ce ne dă încredere. Mergând mai departe, căutăm să deschidem noi piețe în creștere datorită colaborării noastre cu Canon în sectorul imprimării industriale cu jet de cerneală.”
Tania von der Goltz, director financiar, a adăugat: „În ciuda condițiilor economice dificile, ne-am atins obiectivele pentru acest an. HEIDELBERG a avut performanțe solide din punct de vedere financiar. Programul nostru de creare de valoare este un pas cheie în crearea unei companii mai pregătite pentru viitor. În vremuri incerte din punct de vedere economic, ne așteptăm la o dezvoltare stabilă a afacerilor.”
Similar Posts:
0 comments
Print