Conform planificării grupului, vânzările au rămas stabile la aproximativ 2,4 mld. euro (anul precedent: 2,435 miliarde de euro). De asemenea, a fost menținută o marjă EBITDA ajustată de 7,2%.
Fluxul de numerar disponibil de 56 milioane EUR nu a inclus niciun element special în anul de raportare, cum ar fi vânzarea activelor neoperaționale.
Grupul a declarat că aceste cifre au evidențiat succesul programului său de creare a valorii, care a îmbunătățit rezistența financiară a companiei. Astfel, compania a identificat peste 250 de măsuri pentru a spori productivitatea și a-și consolida baza financiară. Punerea în aplicare este în curs de desfășurare.
După cum a menționat compania săptămâna trecută, în urma prezentării sale de succes la Drupa – inclusiv anunțarea parteneriatului său cu Canon pentru B3 și B2, este, de asemenea, încrezătoare în perspectivele pentru anul financiar 2024/2025.
În general, în ciuda incertitudinilor de politică economică, Heidelberg a declarat că se așteaptă ca vânzările și marja EBITDA pentru anul financiar 2024/2025 să se ridice la nivelul anului precedent.
“Am făcut un pas mare spre obiectivul nostru de a obține o profitabilitate durabilă la Heidelberg. Chiar și în vremuri incerte din punct de vedere economic, am rămas cu hotărâre pe drumul cel bun, ceea ce ne dă încredere”, a declarat CEO-ul Heidelberg, Dr. Ludwin Monz, care va demisiona la sfârșitul lunii iunie.
“Mergând mai departe, căutăm să deschidem noi piețe în creștere datorită colaborării noastre cu Canon în sectorul imprimării industriale cu jet de cerneală.
Tania von der Goltz, CFO Heidelberg, a adăugat: “În ciuda condițiilor economice dificile, ne-am atins obiectivele pentru acest an. Heidelberg a performat solid din punct de vedere financiar.
“Programul nostru de creare a valorii este un pas cheie în crearea unei companii mai rezistente în viitor. În vremuri incerte din punct de vedere economic, ne așteptăm la o dezvoltare stabilă a afacerilor.”
Începând cu anul financiar 2023/2024, când a reprezentat 52% din vânzări, segmentul Packaging Solutions a fost cea mai mare zonă de afaceri la Heidelberg. Vânzările sale au crescut cu aproximativ 7% față de anul precedent, la aproximativ 1,2 mld. euro.
Numărul mare de comenzi de la Drupa a dus la o redresare a comenzilor primite la Heidelberg la începutul noului exercițiu financiar 2024/2025, care se așteaptă să ajungă la aproximativ 650 de milioane de euro în primul trimestru al anului 2024/2025.
Similar Posts:
0 comments
Print