HP a raportat o creștere semnificativă a vânzărilor pentru oferta sa comercială de imprimare
Producătorul a înregistrat vânzări totale de 15,9 miliarde USD până la 30 aprilie 2021, în creștere cu 27,3% față de anul anterior și cu 1,5% față de trimestrul precedent.
Veniturile din divizia de imprimare a firmei (inclusiv birouri, consumatori și grafică) au crescut cu 28%, de la 4,16 miliarde USD în T2 anul trecut – o perioadă afectată de impactul inițial al pandemiei de coronavirus – la 5,32 miliarde USD. Vânzările au crescut, de asemenea, cu 6% față de trimestrul precedent.
Hardware-ul de consum a scăzut cu 4% față de trimestrul anterior, la 901 mld USD, dar a crescut cu 77% de la an la an. Vânzările de bunuri în T2, cea mai mare parte a diviziei după venituri, au crescut cu 17% de la an la an și cu 6% față de trimestrul anterior, la 3,34 miliarde de dolari.
Câștigurile nete din T2 ale companiei au crescut de la 764 mld USD, sau 53 cenți pe acțiune, în urmă cu un an, la 1,23 miliarde USD, sau 98 cenți pe acțiune.
Totuși, profiturile totale ale companiei au crescut în ambele perioade comparabile, cele 1,34 miliarde usd înregistrându-se în T2 în creștere cu 61,7% față de cifra din T2 2020, de 826 mn USD, și cu 3,1% față de cifra din T1 2021, de 1,3 miliarde USD.
In urma publicării rezultatelor președintele HP și director executiv Enrique Lores a declarat: „A fost un alt trimestru excepțional de creștere de două cifre de sus și de jos linie în care am livrat cu mult peste gama noastră.Performanța noastră reflectă relevanța tehnologiei noastre într-o lume din ce în ce mai hibridă, reziliența modelului nostru de afaceri și excelența operațională a echipei. Tehnologia și serviciile HP se află în centrul muncii hibride. Ne accelerăm strategia de a stimula creșterea durabilă pe termen lung. Aceasta include continuarea transformării modului în care operăm și implementarea fluxului nostru substanțial de numerar pentru a maximiza crearea de valoare.
El a adăugat că rezultatele companiei „reflectă creșterea continuă puternică a consumatorilor, precum și îmbunătățirea afacerilor noastre comerciale pe măsură ce activitatea economică a crescut”.
„Ne așteptăm ca constrângerile legate de aprovizionare să continue cel puțin până la sfârșitul anului 2021. Deși mediul va rămâne probabil dinamic, luăm măsuri pentru a trece prin provocări, permițându-ne să obținem rezultate puternice și să ne creștem perspectivele pentru a doua jumătate.”
Similar Posts:
0 comments
Print