După apariţia cifrelor financiare pe anul trecut, oficialii companiei spun că mai există mult loc de creştere pe cele două pieţe. Anul 2014 le-a adus vânzări de 1,1 miliarde de euro celor de la KBA, o cifră bună atât în comparaţie cu rezultatele din anii trecuţi, cât şi cu previziunile proprii. Efectele reorganizării companiei încep să se vadă şi mai multe segmente de piaţă pe care anul trecut firma a fost pe pierdere au furnizat anul acesta cifre pozitive. Profiturile, chiar dacă simbolice, sunt un pas mare înainte pe lângă pierderile de zece ori mai mari pe care aceste divizii le-au raportat în alţi ani. Este vorba de diviziile sheet-fed şi web, locuri unde s-a lucrat foarte mult pentru redresare anii precedenţi.
Comenzile au fost afectate de instabilitatea de pe plan global şi de cererea în scădere din partea Chinei şi a altor pieţe emergente, au anunţat oficialii companiei. În ciuda climatului instabil pe plan global, au fost segmente de piaţă care au reuşit să anuleze o parte din aceste efecte negative şi în care s-au raportat creşteri semnificative. Mai important, aceste creşteri reprezintă în opinia celor de la KBA şi o tendinţă care se va păstra şi pe viitor. Este vorba mai ales de domeniile ambalajelor şi etichetelor, zone unde KBA îşi întăreşte prezenţa prin parteneriate şi prin ţintirea pieţelor cu cel mai mare potenţial de creştere, precum cele din Asia. De asemenea, managerii companiei au început să ia în calcul tot mai serios şi alte surse importante de venituri, precum cele din service. Pe partea de print digital, firma se va concentra pe lansarea unor soluţii care să satisfacă cereri din zona materialelor mai pretenţioase şi a dimensiunilor de substrat mai mari.
Una peste alta, la un profit operaţional puţin peste 14 milioane EUR, KBA a raportat pentru 2014 un profit net de circa 300.000 de euro, mai mare decât ceea ce se aştepta, după cum spunea şi şeful companiei, Klaus Bolza-Schunemann: „Am făcut progrese rapid în primele douăsprezece luni în cadrul celui mai mare proiect de realiniere din istoria recentă a companiei şi ne bucură să vedem rezultatele pozitive mai devreme decât ne-am aşteptat.”