Stiri

KONICA MINOLTA VA FORȚA LIMITELE CU PREZENȚA SA LA DRUPA DIN ACEST AN.

• Bookmarks: 68121


Konica Minolta a dezvăluit mai multe detalii despre prezența sa la drupa, unde intenționează să prezinte 20 de premiere europene, pionieratul transformării digitale și prezentarea  live a celor mai mari mașini pe care le-a prezentat vreodată la expoziția din Duesseldorf, Germania, în perioada 28 mai – 7 iunie 2024, unde va avea unul dintre cele mai mari standuri (Hala 8b).
Sub mesajul principal “Vedeți potențialul în viitorul tipăririi”, Konica Minolta va înființa un stand expozițional de 2.400 de metri pătrați pentru a demonstra modul în care consolidează și extinde activitatea echipamentelor  de imprimare comercială și industrială dar și modalitățile de producție durabilă, în conformitate cu filosofia Industry 5.0. Acest lucru va fi realizat prin tehnologii de asistență, economii de forță de muncă și operațiuni fără competențe. Acesta va include nu numai procesele de imprimare, ci și procesele post-press cu îmbunătățirea debitului total al întregului proces.
Industry 5.0 este conceptul Comisiei Europene pentru o viziune în care oamenii se află în centrul colaborării cu mașinile, care, pentru Konica Minolta, implică dezvoltarea de sisteme și soluții unice de imprimare digitală pentru a realiza o producție mai bogată și mai eficientă, permițând oamenilor și mașinilor să lucreze mână în mână și să se ajute reciproc.
,,Credem că misiunea Professional Print Business a Konica Minolta este de a promova trecerea de la imprimarea analogică la utilizarea imprimării digitale, creând astfel o lume în care materialele tipărite cu valoare adăugată ridicată sunt tipărite eficient și impactul asupra mediului este minimizat. Pentru a realiza această misiune, avem o gamă largă de domenii de afaceri, de la imprimarea comercială la imprimarea etichetelor, ambalarea și imprimarea industrială, iar ca produse și soluții, avemKonica Minolta, incluzând nu numai diverse mașini de imprimare digitală care sunt mainstream, ci și pre-imprimare și post-imprimare.”-Olaf Lorenz, Director General Marketing International, Konica Minolta Business Solutions Europe
El a adăugat: “Prezentarea noastră la drupa – cu peste 20 de premiere europene – va merge dincolo de a fi o privire în viitor. Este o manifestare a dedicării noastre de a fi pionieri în transformarea digitală, de a promova reziliența și de a contribui la sustenabilitatea industriei tipografice, mai ales că era industriei de imprimare 5.0 prinde viață.”
“În calitate de jucător important în imprimarea producției digitale pe atât de multe piețe, vom demonstra progresele care reprezintă punctul culminant al anilor de expertiză și al unei căutări neobosite a excelenței. Pentru imprimantele comerciale, îi ajutăm să vadă potențialul cu oportunități de creștere și extindere a afacerii care sunt aliniate la dinamica actuală.”

Similar Posts:

68 recommended
comments icon0 comments
0 notes
121 views
bookmark icon

Write a comment...