Paștele este o perioadă extrem de competitivă pentru mărcile de ciocolată, iar raioanele supermarketurilor sunt invadate de ouăle cadou .Lindt a lansat gama sa de Paște – „Cadou de aur”, înălțând Paștele pentru Lindt Gold Bunny.În acest an, marca și-a înfășurat emblematica panglică roșie și clopoțelul în jurul oului de Paște.
Jon Gibbs, managing director, Derek&Eric, o agenție independentă de branding, a declarat că cele mai de succes mărci s-au sprijinit pe atuurile lor unice pentru a „optimiza unicitatea produsului și a ieși în evidență la raft, lăsând Lindt în urma curbei”.
„Am înfășurat panglica roșie iconică și clopotul în jurul oului nostru, transformându-l într-o creație Lindt Gold Bunny definitivă – spunând o poveste vizuală încântătoare care funcționează perfect în toate formatele.
„Fiecare detaliu a fost rafinat pentru a spori senzația premium, culorile trecând de la creme și maro la aur de lux, cu adâncime adăugată prin utilizarea de detalii complicate, modele și finisaje texturale.”
Gibbs a adăugat: „Este creat cu tonuri aurii bogate despre care Lindt a spus că ridică Paștele cu o senzație de lux, prezintă texturi și finisaje complicate care sunt concepute pentru profunzime și eleganță, și o simplitate remarcabilă.”
Similar Posts:
- Încă un an de succes pentru utilizatorii MGI JETvarnish 3D
- Roland DG îşi extinde oferta de echipamente pentru imprimarea articolelor promoţionale
- Vernisaj UV pentru printuri digitale cu FKS/Duplo DuSense DDC-810.
- FOLII Autoadezive ORACAL: Seria 641 de la 1.59€/mp !!
- Tipografii români au intrat pe cel mai mare autodrom din Europa de Est