Profiturile înainte de impozitare până la 30 aprilie ac.,au scăzut cu 37% în timp ce veniturile au fost mai mici cu 1% . Profitul operațional ajustat a scăzut cu 24%, în timp ce dividendul pe acțiune s-a situat la 16 euro.
În ciuda rezultatelor, DS Smith a spus că în al doilea trimestru a început să vadă un câștig bun în cota de piață și o creștere pozitivă a volumului, în special pe piețele FMCG și e-commerce. Compania a adăugat că ritmul volumelor de ambalaje în al doilea trimestru a continuat până la sfârșitul exercițiului financiar. Creșterea în a doua jumătate a fost de 8,2% față de -1% în prima jumătate.
Miles Roberts, directorul executiv al DS Smith Group, a declarat: “Mai presus de toate, aș dori să recunosc angajamentul extraordinar al tuturor celor 29.000 de colegi ai noștri din ultimele 12 luni. Echipele noastre din peste 300 de site-uri au depășit ceea ce este necesar pentru a continua să livreze pentru clienții noștri, sprijinind toate comunitățile noastre și, mai presus de toate, având grijă unul de celălalt. Am investit masiv pentru a menține toți oamenii noștri în siguranță și toate fabricile deschise pe tot parcursul pandemiei și acest lucru ne-a permis să construim un impuls bun pe parcursul anului după un Q1 provocator.
“Factorii de creștere ai sustenabilității comerțului electronic și ai ambalajelor fără plastic s-au accelerat în ultimele 12 luni și suntem foarte bine plasați pentru a valorifica această creștere. Am muncit din greu de-a lungul multor ani pentru a ne concentra afacerea exclusiv pe ambalaje pe bază de fibre, iar această diferențiere este clar recunoscută de clienții noștri.”
Similar Posts:
0 comments
Print