Raportul anual analizează modul în care furnizorii de imprimare urmăresc obiectivele de sustenabilitate și își reduc impactul asupra mediului. Xerox a fost numit lider în Raportul Liderilor de Sustenabilitate 2024 al Quocirca pentru al treilea an consecutiv. Acest raport anual analizează modul în care furnizorii de imprimare urmăresc obiectivele de sustenabilitate și își reduc impactul asupra mediului.
„Xerox își menține angajamentul de a utiliza tehnologia și serviciile pentru a stimula eficiența la locul de muncă, ajutând în același timp clienții să-și îmbunătățească sustenabilitatea”, a declarat Terry Antinora, SVP și șef de produs și inginerie la Xerox. „Prin inovații precum Verified Carbon Neutrality Service și CareAR, ne-am menținut poziția de lider în oferta completă de produse, servicii și soluții bazate pe sustenabilitate.”
Deoarece evaluările de sustenabilitate au devenit esențiale pentru analiza impactului asupra mediului în industria tipografică, raportul evidențiază Verified Carbon Neutrality Service ca fiind un remarcabil pe piață. Lansat în septembrie 2024, acest serviciu a fost dezvoltat conform standardului ISO 14068 de neutralitate a emisiilor de carbon și include verificări independente, oferind clienților Managed Print Services evaluări ale amprentei de carbon, sprijin pentru planificarea reducerii și credite de carbon.
Xerox folosește, de asemenea, în mod activ inteligența artificială pentru a îmbunătăți performanța dispozitivelor și calitatea serviciilor. Se estimează că peste 850 de tone metrice de CO2e au fost economisite cu serviciile sale la distanță alimentate de AI și CareAR.
Raportul a lăudat Xerox pentru programul său de circularitate bine stabilit, care încorporează proiectarea, fabricarea, utilizarea și sfârșitul duratei de viață, precum și eforturile sale de implicare și certificare a canalului.
„Xerox este puternic poziționată pentru a sprijini organizațiile în crearea și menținerea unor locuri de muncă durabile, iar compania oferă o gamă tot mai mare de produse și servicii concepute pentru a reduce impactul asupra mediului”, a remarcat Quocirca. „Are o strategie clară de a-și îmbunătăți produsele cu noi caracteristici de mediu și de a-și extinde serviciile pentru a se concentra pe automatizarea fluxului de lucru digital folosind soluții bazate pe inteligență artificială, cum ar fi automatizarea proceselor robotizate și procesarea inteligentă a documentelor.”
Similar Posts:
- Xerox România optimizează serviciul de măsurare a gradului de satisfacție a clienţilor
- Sappi Europe atinge o etapă majoră în călătoria sa de sustenabilitate.
- Xerox se numără printre liderii raportului Top 100 Global Technology din 2018
- Depanero a devenit partener autorizat Xerox pe partea de service
- Valoarea brandului Xerox a ajuns la aproape 6,8 miliarde de dolari în 2013