Eveniment

Familia Everest,30 de ani de excelență.

• Bookmarks: 50832


 

Pentru cititorii Print Romania , mai ales dacă provin din industria artelor grafice, este greu să nu știe cine este Everestul. Ei tipăresc din 1994, atunci când activitatea a început sub supravegherea lui Dan Abraham, un fost tipograf militar. Stilul său practic de conducere și simțul disciplinei au menținut întotdeauna compania în alertă, gata să răspundă la comenzi cu rapiditate, calitate și succes. Au trecut trei decenii de creștere continuă în ritmuri diferite pentru organizația din București .Încă de la începuturile sale, Everest a văzut totul. Concurenții care vin și pleacă, boom-uri economice, crize sau pandemii, schimbări politice, piețe în creștere sau în scădere, tendințe și mode în tipărire care se schimbă într-un fel sau altul. Compania, și mai ales liderul, nu s-a temut niciodată de schimbări sau de noi provocări, reușind să continue să crească datorită valorilor de bază pe care se bazează compania. Dorința de muncă, dedicarea și loialitatea tehnicienilor vor fi întotdeauna răsplătite la Everest, care a investit întotdeauna în nivelul înalt de pregătire al forței sale de muncă.Clientul trebuie să fie întotdeauna în centrul atenției, spune un panou pe care îl poți vedea chiar când intri în birourile companiei și unde vizitatorul sau clientul poate vedea lista de obiective și valori care se regăsesc în centrul filozofiei de business a acestei tipografii. Este un set de principii stabilite de la începutul acestei afaceri și au ajutat Everest să crească de atunci.Aşa cum ne-au obişnuit la  fiecare sfârșit de an , echipa de la tipografia Everest a organizat şi anul acesta o mare întâlnire cu note de sezon, cei drept unul mai special. 3o de ani de excelentă sărbătoriți alături de aproape toata industria .Clienți, furnizori, oameni din televiziuni, agenții de publicitate , angajați si mai ales membrii familiei s-au adunat într-o atmosferă de basm si carnaval( fiind tema evenimentului), unde ,băutura buna, bucatele alese, muzica, dansul, concursurile, premiile şi spiritul de echipă au constituit ingredientele unei petreceri perfecte, despre care vom lăsa pozele să vorbească mai mult de la sine.

,,Doamnelor și domnilor, dragi colegi, prieteni și parteneri sau mai pe scurt
dragi EROI din povestea Tipografiei Everest,
Este o mare onoare și bucurie pentru mine să mă aflu aici, alături de voi toți.
Astăzi marcăm aniversarea de 30 de ani ai Tipografiei Everest, 30 de ani de
poveste, 30 de ani de visuri împlinite și de muncă susținută. Sunt de parere că
astăzi este mai mult decât o aniversare, este o celebrare a pasiunii, a muncii
asidue și a spiritului inovator care ne-a definit pe parcursul acestei povești
extraordinare. În acest moment nu vorbim despre afacere sau cifre, vorbim
despre oameni, valori, o mare familie – familia EVEREST și viitorul nostru.
Dar, ca să ajungem la viitor, aș vrea să amintesc puțin despre trecut. În 1994,
când am pornit pe acest drum cu doar 4-5 angajați, aveam un vis. Visam să
construim o tipografie care să inspire încredere și să ofere calitate. Astăzi,
uitându-mă în jur, îmi dau seama nu doar că am atins acest obiectiv, ci că ne-
am depășit toate așteptările. În prezent familia noastră a ajuns la 120 de
membrii dedicați, care pun suflet în tot ceea ce fac și pe care eu ii numesc EROI.
Împreună am pus numele Tipografiei Everest în top 10 tipografii din România.
Perseverența și loialitatea voastră reprezintă fundamentul acestei companii,
căci de fapt, fiecare dintre voi, fie că sunteți aici de 2 luni sau de 30 de ani, ați
contribuit și contribuiți la această poveste de succes.
Este greu să exprim în cuvinte recunoștința pe care o simt pentru fiecare dintre
voi – pentru munca, energia și răbdarea voastră, inclusiv în momentele în care
poate nu sunt cel mai ușor de suportat, iar pentru asta meritați un mare
mulțumesc, din toată inima!
Aș vrea să profit puțin de moment și să mulțumesc familiei mele – soției mele
Antoaneta și celor două fiice Andreea și Alexandra, care au fost mereu alături
de mine, atât în momentele de succes, cât și în cele mai grele perioade. Fără
sprijinul, înțelegerea și iubirea lor, Everest nu ar fi fost ceea ce este astăzi.
Nu în ultimul rând îmi îndrept atenția către ceilalți EROI: clienții și furnizorii
care au avut încredere în noi, care ne-au provocat să fim mai buni și să ne
depășim limitele. Este o onoare să va avem alături de noi, pe cei care ne sunteți
mai mult decât colaboratori. Mulțumim pentru toate proiectele realizate
împreună și pentru prietenia care s-a format de-a lungul anilor.În cei 30 de ani, am imprimat peste 100.000 de tone de hârtie, am lucrat la miide proiecte și am primit sute de „Mulțumesc” de la clienții noștri. Fiecare dintre aceste realizări marchează câte o pagină importantă din povestea Tipografiei Everest și stă drept dovadă a muncii și devotamentului fiecăruia dintre voi.
Astăzi deși sărbătorim trecutul, vreau să vă propun să privim cu încredere spre
viitor. Fiecare dintre noi este un EROU. Să ne bucurăm, să ne sărbatorim, să
avem o seară de neuitat.
Declar Carnavalul deschis! Avem o gramadă de surprize, așa că nu ezitați să
explorati și cu curaj să încercați totul!
La mulți ani, Tipografia EVEREST! La mulți ani vouă tuturor, EROILOR!
Să ridicăm cu toții privirea către orizont și să privim înainte cu încredere și
entuziasm. Pentru încă 30 de ani împreună, pentru noi povești, pentru noi
victorii!’’- Dan Abraham, fondatorul tipografiei.

,,Personal, m-am întrebat adesea: „Ce reprezintă tipografia Everest pentru mine?” Mi-am dat seama că este ca un alt membru al familiei alături de care am crescut. O entitate aparte, pe care o alintăm mereu cu numele “tipo.” O percep ca pe o prezență protectoare, care știu că a fost ținută în frâu cu măiestrie de trei oameni – tata, mama și colectivul.
Cei 30 de ani reprezintă o vârstă firească pentru „Tipo,” dar una plină de semnificație. Este perioada în care am observat cum Everest a atins și a depășit numeroase praguri, demonstrând ce înseamnă perseverența, munca bine făcută și adaptarea în orice contexte.’’

,,Din perspectiva marketingului, campaniile realizate de o tipografie de dimensiunea Tipografiei Everest au potențialul de a genera un impact puternic și de a transmite încredere. Cheia este să ne adresăm nevoilor reale ale tinerilor și să ținem cont de comportamentele lor actuale. Într-o eră digitală în care totul se obține rapid și ușor, este esențial să le arătăm cum pot găsi valoare și satisfacție în domeniul tipografic.
Un avantaj major al Everest este capacitatea de a răspunde unei game variate de nevoi, datorită diversității activităților pe care le acoperă și accesului constant la inovație și dezvoltare. Tehnologia avansată și automatizarea rapidă din industria tipografică sunt aspecte atractive pentru tineri, mai ales când sunt prezentate ca oportunități de dezvoltare profesională și personală.
În plus, în cadrul unei companii mari, tinerii pot întâlni profesioniști de succes care au evoluat în acest domeniu, devenind modele inspiraționale. Evoluția de la ucenic la expert arată că industria tipografică are potențial de carieră. Astfel, putem schimba percepțiile, mutând atenția de la dificultăți către beneficiile și satisfacțiile unei cariere în tipografie.
De asemenea, tipografiile pot crea experiențe tangibile și autentice prin strategii de promovare în plan fizic, prin ateliere și workshop-uri care să îi reconecteze pe tineri cu valoarea produselor palpabile.
Această combinație între inovație, exemple concrete și experiențe reale poate contribui la atragerea lor către industria tipografică.’’- Alexandra Abraham, Marketing Manager Everest .

Adevărul e ca Print România n-a avut timp decât de-o singură întrebare adresată domnului Abraham .Ce-ați face dacă in contextul economic/ social actual si nu numai, de mâine porniți de la zero?
,,O mică tipografie’’- Dan Abraham, fondatorul Everest.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Similar Posts:

50 recommended
comments icon0 comments
0 notes
832 views
bookmark icon

Write a comment...