Default

OctobEverest – încă un eveniment reușit al tipografiei

• Bookmarks: 38727


Se pare că reprezentanții Tipografiei Everest și-au propus, de ceva vreme, să socializeze mai mult cu clienții și să-și consolideze cât mai bine echipa. Ceea ce poate reprezenta un atu important în piață și o gândire strategică adaptată foarte bine lumii în care trăim. Iar aceste două obiective s-au gândit să le atingă prin organizarea unor evenimente deosebite în curtea companiei, foarte frumos amenajată, la ocazii speciale: două ediții de Ziua Copilului și, mai nou, prima de OctobEverest.

Dan CĂLIN

Invitația pe care am primit-o la ediția întâi a OctobEverest din partea organizatorilor suna așa: „Mâinile de aur ale Tipografiei Everest vă invită să ne bucurăm împreună de venirea toamnei! OctobEverest este noul eveniment al companiei, în cadrul căruia vom celebra sărbătoarea mustului.” Ne-a plăcut jocul de cuvinte din denumire, inspirat după celebrul Oktoberfest din Germania care a strâns, anul acesta, aproape șase milioane de oameni din toată lumea care au consumat 114 tauri, 50 de vaci și 7,7 milioane de litri de bere. Păstrând proporțiile, putem spune că OctobEverest și-a respectat fratele mai mare și a fost un eveniment reușit de la care n-au lipsit mustul, vinul, țuica, berea, cârnații, micii, oaia, brânza de burduf, dovlecii, strugurii, baloții de paie ș.a.m.d. În plus, în afară de angajații tipografiei, au petrecut și s-au simțit bine mulți dintre clienți și prieteni. De aceea, suntem convinși că OctobEverest va deveni un eveniment așteptat în fiecare an de o piață în care se muncește mult și se comunică prea puțin.
IMG_9637Domnul Dan Abraham, General Manager al companiei, ne-a destăinuit: „Prima ediție OctobEverest a avut loc pe spațiul verde al Tipografiei Everest, acolo unde, în urmă cu aproximativ un an, am sărbătorit 20 de ani de activitate și am lansat noua imagine Everest. De altfel, ideea petrecerii din 2015 a venit la scurt timp după evenimentul aniversar de anul trecut, atunci când, odată cu schimbarea imaginii, am vrut să construim și o nouă abordare în relația cu echipa Everest și cu clienții noștri. Știm foarte bine cât de solicitant este domeniul tipografic și cât de mult stres implică activitatea într-o tipografie, astfel că o asemenea petrecere este nu doar binevenită, ci și bine meritată de cei cu care interacționăm zi de zi.
OctobEverest a avut ca scop principal consolidarea climatului organizațional, unul în care buna dispoziție a fiecărui membru este importantă pentru noi și este ceea ce ne definește drept o echipă puternică. Însă, pentru ca acest eveniment să fie de-a dreptul spectaculos, am completat peisajul «mâinilor de aur» ale echipei Everest cu cei alături de care, de peste 20 de ani, construim viitorul. Vorbim aici, desigur, despre clienții noștri prețiosi cărora le mulțumim cu această ocazie că au fost alături de noi la prima ediție OctobEverest. Astfel, împreună cu cele peste 200 de persoane prezente la eveniment, am reușit, din nou, să creăm o atmosferă de neuitat, marca Everest. Și bineînțeles că nu vrem să ne oprim aici. Ne dorim ca OctobEverest să devină o tradiție, aceasta fiind doar prima ediție din șirul celor care vor urma.”

Similar Posts:

38 recommended
comments icon0 comments
0 notes
727 views
bookmark icon

Write a comment...