Default

Hans Gronhi, prezenţă în forţă la drupa

• Bookmarks: 3122


Cristian Faur.

Ne-am cunoscut când am fost prezenţi la târgul Labelexpo, însă i-am văzut mai bine în acţiune la drupa. Ne promiseseră, altminteri, că vor fi acolo la prima ocazie când ne-am întâlnit, însă ne-au depăşit aşteptările şi nu ne referim la faptul că au avut mai mult decât un stand. Au venit cu multe inovaţii şi trebuia să aflăm mai multe despre ceea ce oferă pieţei europene, aşa că am profitat de o pauză între mai multe întâlniri cu clienţii pentru a sta de vorbă cu Aray Liu, Sales Manager, Europe, Hans Gronhi Shinohara, pentru a afla mai multe despre lucrurile cu care au venit să ne impresioneze la această ediţie drupa.

Ne-am întâlnit prima dată cu ocazia expoziţiei Labelexpo. Ce aţi mai făcut de atunci?

A fost un show bun. Dar cred că mulţi clienţi au aşteptat să vadă ce se întâmplă la drupa. Acolo, la Labelexpo, este vorba despre etichete mai mult, iar mulţi clienţi au preferat să aştepte să vadă se întâmplă aici, la drupa, iar la drupa vorbim mai mult despre ceea ce se întâmplă în lumea printului, în general. Oricum, atunci a fost prima noastră prezenţă în Europa şi am făcut cunoştinţă cu mulţi clienţi noi, am pus un pas în Europa şi am lansat soluţiile noastre pe zona de routere laser pe acest continent. A fost o expoziţie bună pentru noi.

Şi acum sunteţi la drupa. Cu ce surprize aţi venit aici?

Drupa reprezintă un fel de jocuri olimpice ale printului. Iar noi am venit aici nu doar cu standul din hala 16. Aici ne-am lansat noile maşini de format mare. Am venit aici cu maşinile noastre LC660. Maşini complet automatizate şi la lucru, şi la livrare, un adevărat punct de interes pentru acest show. De fapt, nu ştiu dacă aţi fost deja, dar în hala 5 mai avem încă un stand, unde puteţi vedea maşinile noastre offset în patru culori cu specificaţii foarte facile pentru utilizator.

Facem în fiecare zi şedinţe demo live, care au atras până acum foarte mulţi clienţi. Mai avem, de asemenea, sistemul de tăiere  LC340 la lucru în hala 10. Clienţii încep să înţeleagă, încet, că soluţiile de tăiere laser vor înlocui procedeele clasice din acest sector.

Şi dacă ne comparăm cu ceilalţi furnizori de soluţii tip router laser, noi oferim mult mai multe opţiuni. Putem lucra pe foarte multe materiale. Lucrăm pe PET, pe carton, chiar şi gravură pe piele. Sau sticlă. Nu e doar o maşină. Şi nu este vorba doar despre hârtie sau despre tăiere. Este vorba, de asemenea, despre gravură. Nu ştiu dacă aţi văzut maşina noastră la lucru, dar nu face doar tăiere sau gravură, face, de asemenea, ambalaje, face print pe sticlă. Din punct de vedere comercial, putem face multe lucruri. Lucrări tip invitaţii, felicitări etc. Din punct de vedere al routerelor, aceasta reprezintă o revoluţie. Maşinile noastre pot face foarte multe lucruri în plus, ceea ce este foarte frumos. Rezultatele sunt foarte fine, foarte clare. Iar aici am avut un feedback incredibil.  Am avut atâţia clienţi încât, sinceră să fiu, nici nu am apucat să mănânc astăzi. Dar întotdeauna după discuţiile cu partenerii şi clienţii mă simt bine.

Atunci, să nu mai pierdem timp şi să vă adresez ultima întrebare: cum a fost cu afacerile la drupa?

Foarte bine. Pentru noi a fost ca o mare petrecere. Nu doar pentru simplul fapt că am găsit clienţi. Am avut de-a face cu foarte mulţi prieteni vechi, cu unii dintre ei suntem prieteni de zeci de ani. Dar, în afară de ei, am mai cunoscut oameni noi, am încheiat parteneriate noi. Ne-am dezvoltat relaţii aici, am făcut dealuri noi  cu firme din Spania, din România, din Regatul Unit, Japonia, Coreea, Statele Unite, oameni care au muncit foarte mult cu noi aici. Am făcut o echipă bună. Noi vindem şi am vândut deja maşini în Coreea, care este o piaţă fantastică şi, de asemenea, avem instalări în America. Ceea ce este un lucru foarte, foarte bun. Asta înseamnă că noua noastră tehnologie este foarte bună şi are succes. Dar toate acestea înseamnă un singur lucru: că urmează foarte multă muncă pentru a pune în valoare şi mai mult ceea ce am făcut la drupa. Mai este o zi până la sfârşitul acestei ediţii drupa, dar încă sunt la expoziţie clienţi de mare valoare şi cu putere de decizie aici. Nu este cazul să discutăm aici despre oameni care doar vizitează, este vorba despre oameni care sunt chiar calificaţi, care sunt în temă şi care au putere de decizie. Iar aceştia vin aici şi nu doar privesc, ci vor dovezi, probe şi mostre. Iar noi le putem face. Şi toţi sunt foarte satisfăcuţi de rezultatele pe care le oferim. În mod normal, facem cam zece teste pe zi şi toţi clienţii sunt foarte mulţumiţi. În fiecare zi.

Similar Posts:

3 recommended
comments icon0 comments
0 notes
122 views
bookmark icon

Write a comment...