Stiri

drupa, o dată la trei ani

• Bookmarks: 294


Surpriză: târgurile s-au transformat din specie pe cale de dispariţie în subiectul anului.  Ultima întâlnire a comitetului drupa a fost ocazia cu care organizatorii au decis ca această măsură să fie implementată după ediţia din 2016.

“Tot lanţul de procese din tipar s-a schimbat radical din cauza internetului şi a tehnologiei digitale. Apar soluţii şi aplicaţii noi care deschid noi pieţe. În acelaşi timp, există mai mult interes pentru tehnologiile inovatoare, precum tiparul 3D, printed electronics şi print funcţional”, spune Claus Bolza-Schünemann, Chairman of the drupa Advisory Board and President Koenig & Bauer Group.”Este mai important ca niciodată pentru clienţii noştri să aibă o privire de ansamblu asupra celor mai noi tehnologii şi să fie inspiraţi de noile soluţii şi noile modele de business. drupa este singurul târg de specialitate din lume care face acest lucru şi va continua să o facă o dată la trei ani de acum încolo.”

Un avantaj neaşteptat al acestei schimbări de program este faptul că în 2020, când drupa şi interpack ar fi avut ediţii în acelaşi ani, acest lucru nu se va mai întâmpla. “Expozanţii de la drupa care sunt specializaţi pe packaging ar fi avut un an 2020 foarte greu, aşa că este o mişcare clar benefică pentru clienţii noştri”, a spus Werner Matthias Dornscheidt, President & CEO Messe Düsseldorf. Datele exacte încă nu s-au stabilit, dar se ştie deja că ediţiile drupa desfăşurate după noul calendar vor avea loc fiecare în luna mai a anilor 2019, 2022 şi 2025.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
94 views
bookmark icon

Write a comment...