Default

Jingwei la FESPA, o stea în ascensiune

• Bookmarks: 1107


Cristian Faur.

Au făcut o investiţie serioasă pentru a fi prezenţi la această ediţie FESPA, dar sunt încrezători că va merita şi că este o iniţiativă ce se va transforma în profit pe viitor. Mai ales că se gândesc foarte bine la propriul viitor, la fel ca şi la viitorul clienţilor lor. Aceasta a fost prima reacţie când i-am întrebat pe reprezentanţii companiei Jingwei Systemtechnik despre ideea de a fi prezenţi cu stand propriu la Amsterdam.
„FESPA este unul dintre locurile ideale pentru a prezenta publicului şi clienţilor brandul, valorile şi filosofia organizaţiei”, spune Andy Deng, Overseas Department Manager Jingwei Systemtechnik Ltd. Să-i cunoaştem şi noi mai bine: compania a fost fondată în Extremul Orient, în China, mai exact, în 1993. Cu o echipă puternică de cercetare, producţie, vânzări şi service în spate, acum au ajuns să fie prezenţi în mai bine de 50 de ţări cu produsele şi serviciile proprii.
O parte dintre dumneavoastră s-ar putea să-i cunoască deja, întrucât sunt prezenţi şi în ţara noastră prin intermediul companiei cu care suntem convinşi că sunteţi familiari oricum, Ad Line Solutions, firma condusă de domnul Ionuţ Şişu. Specialitatea casei şi segmentul pe care Jingwei sunt cei mai puternici şi lideri de piaţă este finisarea. Vânzările companiei, anul trecut, au depăşit 20 milioane $, iar anul acesta, reprezentantul firmei se aşteaptă ca această cifră să cunoască o creştere de mai bine de 20 de procente.
Aşa că organizaţia pe care o reprezintă consideră că e momentul ca mai multă lume să ajungă la curent cu ceea ce are de oferit pieţei şi lumii, mai ales pe continentul nostru. Aceasta este filosofia din spatele prezenţei celor de la Jingweila FESPA şi nu numai acolo, ci şi la drupa, unde sunt nerăbdători să se vadă şi să se prezinte în faţa tuturor celor interesaţi de soluţiile de print care nu au vrut sau nu au reuşit să ajungă la târgul de la Amsterdam.
De altfel, pentru omul din faţa noastră, cele două evenimente sunt atât de apropiate încât ar putea face parte din acelaşi moment, un moment de deschidere pentru piaţa mondială şi un moment de cunoaştere şi recunoaştere internaţională la un nivel mai înalt decât până acum. Asta, mai ales că firma sa deja şi-a rezervat standul la drupa, iar acolo îşi va aştepta vizitatorii cu şi mai multe soluţii noi, inclusiv lucruri în plus faţă de ce am putut vedea în spaţiul expoziţional pe care Jingwei l-a avut la FESPA.
„S-au spus multe despre chinezi şi despre produsele chinezeşti, în comparaţie cu cele cunoscute drept <<de top>>”, ne-a spus în încheierea discuţiei interlocutorul nostru. „Însă lucrurile nu stau aşa. Mai ales în ceea ce priveşte cele mai noi generaţii de oameni şi noile generaţii de produse. Noi ştim ce vor occidentalii. Noi le vorbim limbile, le cunoaştem cultura, aşteptările şi standardele. Produsele noastre, în ceea ce priveşte calitatea şi performanţele, sunt astăzi la acelaşi nivel cu cele occidentale, mai puţin în privinţa preţului, unde avantajul este de partea noastră. De ce ai cheltui mai mult pe un produs la fel doar pentru că are un anumit nume? E o întrebare la care fiecare are propriul răspuns, dar întrebarea rămâne, oricum, valabilă. Şi nu vorbim doar de produse. Şi noi vindem, de fapt, soluţii. Şi noi vrem să avem clienţi mulţumiţi. Şi noi vrem să avem clienţi care fac performanţă. Şi noi ne dorim o relaţie pe termen lung cu clientul. Aceasta este filosofia Jingwei. De aceea suntem şi aici şi vom fi şi la drupa, şi în multe alte locuri, pentru ca oamenii să ştie aceste lucruri.”

Similar Posts:

comments icon0 comments
0 notes
107 views
bookmark icon

Write a comment...