Portalul pentru clienți, My Enfocus, este optimizat pentru o experiență mai bună a utilizatorului.
Lider în controlul calității PDF, editare PDF avansată și automatizarea fluxului de lucru pentru industria artelor grafice, anunță lansarea unui portal complet re-vamped pentru clienți: My Enfocus. My Enfocus este portalul unde utilizatorii Enfocus pot găsi informații relevante specifice lor, cum ar fi cheile de licență, tablourile de bord și multe altele.
Tim Bernaerdt, Head of Customer Success, spune: “Îmbunătățirea continuă este una dintre valorile de bază ale Enfocus. Ne străduim să ne dezvoltăm produsele și serviciile pentru a ne servi mai bine clienții. Prin urmare, sunt foarte încântat să lansez un nou My Enfocus. Serviciul clienți este esențial și într-un mediu online, este important să faceți interfața simplă și evidentă. Facilitarea găsirii de către utilizatori a informațiilor despre produsele și serviciile pe care le utilizează a inspirat revizuirea completă a portalului pentru clienți.”
Arthur Peck, Front-End Designer la Enfocus, adaugă: “Aceasta este o experiență cu totul nouă pe care am construit-o pentru clienții noștri. Ei sunt capabili să-și gestioneze toate produsele, plățile, aplicațiile și instalările foarte ușor într-un hub central . Am folosit cercetarea clienților pentru a vedea ce au nevoie utilizatorii într-o platformă de autoservire. Feedback-ul inițial de la clienții noștri este foarte bun!”
Clienții care doresc să experimenteze singuri noul My Enfocus pot accesa https://www.enfocus.com/myenfocus
Similar Posts:
0 comments
Print