Stiri

Adobe cumpără platforma de marketing digital Efficient Frontier

• Bookmarks: 22445


Adobe Systems Inc. va achiziţiona platforma de cumpărare şi optimizare a spaţiului publicitar online Efficient Frontier. Capabilităţile de estimare, executare şi optimizare a campaniilor online de promovare multicanal ale Efficient Frontier vor fi integrate în colecția de aplicații Adobe Digital Marketing Suite, care include sisteme de administrare a datelor, conţinutului și reclamelor video şi pe cele de cuantificare valorică. Acest lucru le va oferi proprietarilor de brand-uri, editurilor şi agenţiilor de publicitate o gamă mai complexă de raportări şi analize, experienţe personalizate, management multicanal a campaniilor şi evaluare media.

Algoritmii de optimizare ai Efficient Frontier sunt folosiţi pentru estimarea rezultatelor şi recomandarea de variante pentru o recuperare mai rapidă a investiţiei la cumpărarea de anunţuri pe siteurile de socializare, cum ar fi Facebook. Platforma permite, de asemenea, generarea automată a multiple variante de mesaje publicitare printr-o serie de combinări ale elementelor creative încărcate de marketer. Aceste capacităţi vor fi integrate actualei aplicaţii Adobe SearchCenter pentru achiziţionare de spaţiu publicitar pe Facebook.

Efficient Frontier oferă, de asemenea, o platformă de evaluare a implicării în marketingul de socializare, care îi ajută pe utilizatori să construiască, să gestioneze şi să măsoare prezenţa lor de brand pe portalurile de socializare – funcție care va fi combinată cu Adobe SocialAnalytics.

„Odată cu explozia publicităţii pe internet la nivel mondial, clienţii noştri au nevoie să ştie unde, când şi cum să-şi cheltuie banii de marketing digital pentru a obţine cele mai bune rezultate”, a declarat Brad Rencher, vicepreşedinte senior şi general manager al diviziei Digital Marketing Business de la Adobe. „Includerea Efficient Frontier în portofoliul nostru va oferi clienţilor de Digital Marketing Suite o platformă de top pentru a transforma cheltuiala promoţională într-o investiţie de afaceri.”

David Karnstedt, CEO al Efficient Frontier, a adăugat: „Viziunea Adedobe asupra marketingului digital este perfect aliniată cu abordarea Efficiennt Frontier – utilizarea datelor şi informaţiilor pentru a gestiona riscul şi rentabilitatea investiţiei pentru numărul în creştere al canalelor media digitale.”

Prin intermediul Adobe, în prezent se derulează anual aproximativ cinci miliarde tranzacţii digitale pentru mai bine de 5.000 de clienţi.

(Sursă: Adobe)


Similar Posts:

22 recommended
comments icon0 comments
0 notes
445 views
bookmark icon

Write a comment...