Default

Anemona şi-a făcut buletin de Bucureşti…

• Bookmarks: 12479


Importatorul şi distribuitorul de echipamente de finisare tipografică Anemona Com, companie cu sediul central în Ploieşti, şi-a deschis de curând un nou showroom, de această dată în Bucureşti – oraş care reprezintă pentru industria tipografică locul „unde se amestecă magiunul”.


Planificată încă de la începutul anului 2009, investiţia a avut ca finalitate un spaţiu de expunere cu suprafaţa de 350m2 în care sunt expuse aproximativ 95% din echipamentele existente în catalogul Anemona Com pentru anul 2009-2010. Menit să apropie şi mai mult compania de clienţii săi tradiţionali, a căror activitate o constituie în principal serviciile de imprimare digitală şi nu numai, showrom-ul permite atât vizionarea, cât şi testarea şi evaluarea echipamentelor de finisare – activităţi asistate şi consiliate de cei mai buni specialişti. Însă, strategia Anemona Com nu se opreşte la folosirea showroom-ului în scopuri strict expoziţionale, spaţiul urmând să fie folosit intensiv pentru toate sesiunile cursurilor de instruire tehnică, atât la nivel teoretic, cât şi practic, organizate pentru pregătirea distribuitorilor şi a clienţilor finali. Anemona Com îşi concentrează activitatea, încă de la data înfiinţării – în 1998, pe importul şi distribuţia la nivel naţional a echipamentelor şi consumabilelor pentru finisarea documentelor, multe dintre acestea fiind destinate aplicaţiilor de tip office.

Odată cu lansarea showroom-ului, Anemona Com a mai lansat pe piaţa tipografică şi un nou tip de folie BOPP pentru plastifiere destinată în primul rând lucrărilor tipărite pe offset. Din declaraţiile responsabililor, noua folie, denumită BOPP Eco Plus, are atributele unui produs care poate fi considerat chiar revoluţionar datorită câtorva parametri remarcabili cum ar fi: grosimea foarte mică (16 µm pentru varianta lucioasă şi 18 µm pentru cea mată) este perfect adaptată lucrărilor cu detalii fine
permiţând o finisare de excepţie; este un material ecologic şi are un preţ scăzut, cu aproximativ 30-35% mai mic comparativ cu folia clasică existentă pe piaţă. Deşi, ca şi alte companii din industria de profil, nici Anemona Com nu a fost ocolită de influenţa crizei economice, dacă priveşti rezultatele financiare pentru prima jumătate a anului lucrurile nu stau deloc rău. Astfel, comparativ cu semestrul I din anul 2008, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu aproximativ 11%, însă raportat la perioada similară a anului 2007 se poate vorbi de o creştere de peste 25%. O influenţă semnificativă a avut-o diminuarea masivă a cererii pentru calendare şi agende înregistrată de tipografii, o evoluţie care este în relaţie directă cu diminuarea drastică a bugetelor de publicitate. În opinia managerilor de la Anamona Com, păstrarea scăderii cifrei de afaceri la o valoare atât de scăzută se datorează pe deoparte tenacităţii şi eficienţei echipei dar mai ales relaţiilor solide de parteneriat pe care compania le-a construit cu clienţii săi. O analiză sumară a pieţei specifice căreia i se adresează compania ploieşteană, şi nu în ultimul rând aruncând o privire asupra rezultatelor sale financiare, putem identifica suficiente indicii care să ne permită să credem că Anemona Com va atinge în scurt timp, dacă nu a făcut-o deja, nivelul la care să fie considerată lider de piaţă.

Similar Posts:

12 recommended
comments icon0 comments
0 notes
479 views
bookmark icon

Write a comment...