Default

Antalis are o nouă strategie de poziţionare

• Bookmarks: 24466


Antalis, liderul European în distribuţia hârtiei şi a materialelor destinate ambalării şi depozitării, dezvăluie noua campanie de comunicare, inclusiv un film în regia lui Wim Wenders. Scopul acestei campanii este de a informa cât mai bine clienţii şi pe cei interesaţi despre întreaga gamă de produse, servicii şi soluţii pe care Antalis le poate oferi. Cu un nou logo, un nou concept «Just Ask Antalis» – şi o poziţionare şi strategie cât mai bine orientată către client, Antalis doreşte să se prezinte ca partener în alegerea hârtiei, a materialelor destinate industriei de publicitate şi celor din industria de ambalaje.

Antalis, o companie cu o personalitate distinctă

Filmul regizat de Wim Wenders este o mică parte a noii campanii de comunicare. Pe parcursul a 90 de secunde sunt prezentate toate diviziile noastre de business, filmul scoțând în evidenţă diversitatea activităţilor într-o manieră simplă şi plină de viaţă. Xavier Jouvet, Directorul de Marketing şi Achiziţii al Grupului declară: “Obiectivul nostru, cu acest film, este de a arăta că Antalis este o companie cu o personalitate distinctă. Wim Wenders, regizorul filmului a creat prin intermediul unui copil, o atmosferă caldă şi prietenoasă care generează empatie, stârneşte curiozitate şi câştigă publicul privitor”. Filmul va fi prezentat pe toate siteurile Antalis şi la evenimentele din industrie.

Un concept nou, un personaj nou

Cu această campanie, Antalis vrea să-și promoveze pe scară largă noua poziţionare, care este parte integrantă a proiectului RACE 2012, iniţiat în urmă cu un an şi care are ca scop să o transforme într-o organizatie de top având în vedere serviciile şi orientarea atenţiei spre nevoile şi dorinţele clientului. Prin noul concept, «Just Ask Antalis», Grupul vrea să arate tuturor clientilor existenţi dar şi potenţiali că Antalis poate oferi ajutor şi experienţă pentru toate nevoile lor.

 

Cealaltă componentă a campaniei o reprezintă un personaj fictiv, sub forma unei figurine origami, realizată astfel încât să întruchipeze toate activităţile Grupului. Acesta va fi folosit ca şi “ghid” pentru toate materialele de prezentare, de la broşuri, standuri expoziţionale până la cataloage. Reclamele în presa scrisă, noua broşură de prezentare a companiei – care descrie toată gama de produse, servicii şi soluţii pe care Antalis le oferă -, vor completa toate mijloacele de comunicare. Toate acestea vor fi adaptate la nivel local astfel încât să fie folosite cu impact maxim în toate ţările unde Antalis este prezent.

Antalis COO, Herve Poncin explică: “Prin această campanie de comunicare, vrem să arătăm clienţilor şi potenţialilor clienţi că suntem aici, la dispoziţia lor, pentru a răspunde tuturor nevoilor. Putem face foarte multe pentru ei, oferindu-le o gamă largă de produse şi servicii la care nici nu s-au gândit. Suntem convinşi că aşa ne putem detaşa de concurenţă. Trebuie doar să o spunem clar şi tare!”

(Sursă: Comunicatul de presă Antalis România)

Similar Posts:

24 recommended
comments icon0 comments
0 notes
466 views
bookmark icon

Write a comment...