www.antalis.ro arată foarte bine și se poartă foarte prietenos cu utilizatorii, ne anunță un comunicat de presă din partea companiei. Site-ul este proiectat să ofere clienților și prospecților acces ușor la informații adaptate nevoilor individuale de pe fiecare piață și funcționalitate crescută pentru a le permite să-și administreze afacerea mai eficient. Website-ul exemplifică orientarea Antalis către livrarea de servicii excelente clienților, fiind o platformă dinamică, actualizată în mod permanent cu un conținut nou. Acesta oferă o identitate omogenă și coerentă la nivel de grup și o experiență consistentă prin intermediul unui singur portal care aduce împreună toate informațiile, mai aflăm din comunicat.
Un partener online care ajută clienții Antalis să-și crească afacerile
Antalis își propune să-și consolideze poziția ca partener de bază pentru toți cienții săi și acordă susținere pentru dezvoltarea lor, oferind acces 24/7 la informații și sfaturi despre produsele și serviciile sale, prezentând astfel, un avantaj competitiv. Ajutați de profilele de afaceri care acoperă toate tendințele, oferte speciale și produse recomandate, aplicații specifice unde pot fi găsite sfaturi “de ținut minte” de care se pot folosi atunci când încep un proiect, clienții sunt îndrumați către o selecție de soluții potrivite nevoilor, dar și priorităților. Selectoarele de produse oferă asistență suplimentară. Selectorul “digitale” oferă tipografilor, agențiilor de publicitate, clientului opțiunea de a alege tehnologia de tipar folosită, tipul de imprimare cu posibilitatea de a introduce și criterii de mediu, toate acestea conducând la o selecție corectă a hârtiei. Selectorul “packaging” vine în sprijinul clienților și îi ajută să navigheze prin oferta variată, găsind astfel cu ușurință produsul potrivit. De asemenea este disponibil și un selector pentru “plicuri” .
Bogăția de informații din ofertă va permite clienților să-și dezvolte experiența și prin urmare să fie în poziția de a oferi o calitate optimă a serviciilor pentru proprii clienți.
Conținutul este îmbunătățit cu ajutorul imaginilor și filmulețelor care au rolul de a facilita înțelegerea și de a îmbunătăți interfața de utilizare.
O experiență îmbunătățită
Pe lângă o imagine atractivă, noul website oferă funcționalități suplimentare, prețuri, o navigare intuitivă, precum si criterii de căutare avansată pentru a salva timp și efort.
Conținutul website-ului este organizat într-un mod logic cu câte o secțiune pe care utilizatorul o poate explora prin intermediul unui meniu “cascadă”. Secțiunile sunt:
- “Afacerea ta” : cuprinde o listă de profiluri prin care fiecare poate să-și găsească domeniul de activitate cel mai apropiat activității sale, fie că este vorba de design sau de sectorul de packaging, iar fiecare va putea să-și acceseze informațiile și promoțiile într-un mod personalizat;
- “Toate produsele”: acces la cel mai extins catalog de pe piața din România cu mai mult de 3.000 de produse;
- “Branduri”: pentru a intra în lumea unică a cunoscutelor branduri Antalis și pentru a înțelege cât mai bine potențialul creativ al fiecăruia;
- “Aplicații”: găsești sfaturi și recomandări de tipar, pentru industria ambalajelor, comunicare vizuală sau pentru aplicații de birou;
- “Mediu”: pentru a răspunde celor mai variate întrebări despre o dezvoltare durabilă și pentru a alege produse în conformitate cu propria politică de mediu;
- “Serviciile noastre”: pentru a vizualiza serviciile pe care Antalis le oferă și care sunt potrivite fiecărui stadiu de dezvoltare al afacerii: de la sfaturi tehnice, cursuri, servicii logistice, până la instrumente online și asistență personalizată.
Această resursă cuprinzătoare va fi desigur completată de echipele de vânzări ale Antalis care vor interacționa prin intermediul telefonului și emailului.
“Compania Antalis este încântată să servească mai mult de 135,000 de clienți în întreaga lume în mai mult de 44 de țări. Am ținut cont de părerile lor când am creat acest nou website.”, a comentat Alina Penciu, director de comunicare Antalis. “Proiectarea și construcția noii platforme a fost o lucrare uriașă care a reunit echipele noastre, având un scop comun: crearea unui website prietenos și orientat către client care va genera beneficii și, sperăm, îi va și inspira. Reacțiile din interior dar și ale clienților au fost extrem de favorabile până acum și ne dorim să îmbunătățim constant website-ul pentru a fi mai interactiv, cu un conținut bogat de informații, cum îi stă bine unui partener online!”