La finalul campaniei umanitare „Încălzește un suflet”, desfășurată în perioada 17-22 februarie 2012, Antalis România și tipografia Amma Print din București au distribuit alimente persoanelor nevoiașe din satele Cucuruzu și Carapancea din județul Giurgiu, localități afectate de fenomenele meteorologice din această iarnă. Astfel, pe 9 martie 2012, de ziua Sfinților 40 de Mucenici, voluntarii Antalis și ai principalului susținător al campaniei, Amma Print, au distribuit produse în valoare de 23.000 de lei unui număr de 500 de familii aflate în dificultate din satele citate.
De partea firmei Antalis, fiecare client care a achiziționat în perioada 17-22 februarie 2012 mărfuri aflate în lichidare a contribuit la această campanie, 30% din valoarea cumpărăturilor fiind direcționată către această acțiune. În plus, Antalis a donat câte 5 euro la fiecare tonă de hârtie vândută în această perioadă.
Lorett Mincu, Managing Director Antalis România, a declarat despre această acțiune: „Este una din multele acțiuni ale Antalis România desfășurate de-a lungul timpului, dar este prima în care am beneficiat și de sprijinul clienților noștri, cărora le mulțumim. Am fost impresionați de ce se întâmpla în țară și am decis să ne implicăm, era de datoria noastră”.
Mihail Volintiru, directorul general de la Amma Print – singura tipografie care a acceptat să participe în mod direct la această campanie, a spus despre acest demers: „Suntem foarte bucuroși că am reușit împreună cu Antalis să participăm în acest proiect umanitar. Această campanie face parte din planul pe termen lung al Amma Print de implicare și susținere activă a programelor caritabile la diverse niveluri”.
(Sursă: Antalis România)