Avery Dennison, o companie a materialelor și tehnologie de identificare digitală, a lansat Optica, primul său portofoliu de servicii complete de tehnologie end-to-end a lanțului de aprovizionare, care va începe prin a aborda o serie de provocări de trasabilitate în industria de îmbrăcăminte.
Optica se bazează pe deceniile de experiență ale lui Avery Dennison în ceea ce privește reziliența lanțului de aprovizionare, controlul operațional, transparența datelor și sustenabilitatea – de la sursă până la retail. Portofoliul combină etichete inteligente RFID, atma.io cloud de produse conectate, alte software de vârf în industrie, hardware pe teren și asistență tehnică pentru a oferi fabricilor și mărcilor un control și o vizibilitate mai mare asupra datelor de producție și lanțul de aprovizionare. Această prevedere permite fabricilor și mărcilor să adopte o abordare proactivă și să ia decizii mai informate care ajută la reducerea deșeurilor, la minimizarea pierderilor de inventar, la creșterea profitabilității și la consolidarea încrederii partenerilor și a consumatorilor. De asemenea, ajută la abordarea modificărilor de reglementare, permite conformitatea și poate fi integrat în inițiativele de pașapoarte digitale ale produselor.
Etichetarea sa la cerere permite să răspundă nevoilor de etichete de ultim moment. Permite echilibrul corect între comandarea etichetelor dintr-o locație centrală și capacitatea de a imprima și codifica etichete la fața locului, condusă de o singură platformă online și sistem de gestionare a datelor.
Funcția de verificare a ambalajului reduce problemele de inventar și atenuează disputele cauzate de expedierile inexacte. Permite fabricilor să finiseze, să împacheteze și să valideze conținutul în raport cu planul de ambalare pentru a îmbunătăți acuratețea. Rezultatele scanării sunt consolidate în cloud-ul atma.io de produse conectate, unde pot fi vizualizate în tabloul de bord al fabricii pentru a oferi un punct critic de citire a trasabilității pentru mărfurile care părăsesc fabrica.
Verificarea de intrare și ieșire a Optica minimizează pierderile de inventar și optimizează gestionarea daunelor. Permite precizia comenzilor la nivel de articol într-un mediu automatizat, cu impact redus și cu volum mare de depozit și centru de distribuție. Automatizează respingerile și remediază discrepanțele în mod eficient, cu un tablou de bord personalizat pentru a crește vizibilitatea.
Sergio Shmilovitch, vicepreședinte, strategie, fuziuni și achiziții și soluții, la Avery Dennison, a declarat: „Lipsa de vizibilitate costă industria miliarde în fiecare an și erodează încrederea dintre parteneri și consumatori. Prin conectarea fizicului la digital, Optica face posibilă vizibilitatea la cerere și datele în timp real, ajutând mărcile să-și optimizeze operațiunile, să-și reducă riscurile și să-și îmbunătățească performanța de sustenabilitate.
Similar Posts:
0 comments
Print