Analiza

Campanie digitală pentru un retailer din Londra

• Bookmarks: 19517


Agenţia de publicitate 18 Feet&Rising din Londra a creat un concept de campanie digitală pentru proiectul “No more fish in the sea?”, în colaborare cu retailerul de haine londonez Selfridges, care include un website dinamic, aplicaţii iPhone, dar şi un ocean digital interactiv. Creat de specialiştii în ansambluri digitale Clusta, un motor special animă peştii din fereastra interactivă amplasată la magazinul Selfridges, dar şi pe cei de pe website, dintr-o singură bază de date.

Fereastra interactivă este construită din 4 ecrane DNP de 2,03 m, cu o rezoluţie de 2.800 x2.100 dpi, şi are o matrice amplasată în spate, special concepută pentru proiecţiile afişate. În plus, display-ul funcţionează cu un software personalizat şi permite utilizatorilor de pe stradă, aflați în faţa ferestrei să interacţioneze cu scena proiectată a oceanului.

Trecătorii pot trimite un mesaj prin care se face o donaţie şi pot vedea cum peştii salvaţi apar în timp real în faţa lor.

Selfridges, retailer de haine premium din Londra, a instalat fereastra interactivă pentru a sprijini proiectul “Ocean”, menit să încurajeze donaţiile, prin angrenarea trecătorilor în demersurile de protejare a speciilor de peşti pe cale de dispariţie.

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
517 views
bookmark icon

Write a comment...