Analiza

Iluzii optice prin Lumisty

• Bookmarks: 20 • Comments: 1489


Lacoste a utilizat o folie window graphics care, printr-o trecere de la translucid la transparent, în funcție de perspectiva privitorului, dezvăluie încetul cu încetul secretele ascunse în magazin.

Deoarece a dorit să atragă atenția asupra lansării la scară mondială a unuia dintre produsele sale, Lacoste a amenajat o vitrină cu un design inedit, care ascunde produsele când este privită de la distanță, însă le expune spectaculos celor interesați să se apropie.

Pentru această lansare, ce a avut loc la magazinul Selfridges din Londra, francezii de la Lacoste au ales folia Lumisty fabricată de firma britanică Madico Graphic Films Ltd. deoarece are capacitatea de a capta toate privirile trecătorilor prin schimbarea de la translucid la transparent, în funcție de unghiul din care este privită. Astfel, vitrinele magazinului au reușit să îi captiveze chiar și pe simplii trecători care, pe măsură ce se apropiau, au putut vedea cea mai nouă colecție Lacoste.

“Pentru că arată ca o plasă, folia Lumisty ascunde pur și simplu vitrina cu tricourile polo până când trecătorii ajung în fața ei, iar din acel punct folia devine transparentă și le atrage atenția asupra produselor. Efectul de transformare vizuală a funcționat incredibil de bine și a reușit să își atingă obiectivul de a–i face pe trecători să își întoarcă capetele”, explică un reprezentant Lacoste.

Lumisty face parte din portofoliul Madico de folii window graphics imprimabile UV, cu eco-solvenți și prin transfer termic. Această gamă de produse nu conține deloc PVC. Asemenea tuturor foliilor imprimabile cu cerneluri de la Madico, Lumisty este acoperită cu adezivi care nu lasă urme, fiind utilizată pentru performanțe optice deosebite și poate fi tăiată în diferite forme utilizând tehnologia standard de tăiere digitală.

Similar Posts:

20 recommended
comments icon1 comment
1 notes
489 views
bookmark icon

0 thoughts on “Iluzii optice prin Lumisty

    Write a comment...