Utilizatorii respectivelor produse şi le pot achiziţiona acum şi de pe celebrul site de comerţ electronic. Compania nu va renunţa la propriul site de profil, însă a luat decizia de le oferi clienţilor şi această opţiune. Lansată în februarie 2017, gama de produse promovate de Trotec Laser Inc. conţine peste 2000 de tipuri de produse, printre care foi acrilice, panouri din lemn, dar şi hârtii speciale pentru laser şi rotogravură. Materialele sunt disponibile în mai multe culori şi se pretează unei vaste palete de aplicaţii şi pieţe, indoor sau outdoor.
Meredith Newman, Director of Marketing & Consumables, a explicat faptul că avantajele acestei noi abordări în piaţă sunt de două feluri. Prezenţa pe Amazon asigură conectare şi vizibilitate mai mare în piaţă, iar pe de alta, e o nouă formă convenabilă de aproprovizionare pentru o bază tot mai mare şi tot mai diversă de clienţi. “Vrem să construim relaţii în toată industria. Nu doar pentru clienţii noştri, dar şi cu antreprenori şi persoane din mai multe pieţe, care poate încă nu s-au familiarizat cu tehnologia laser”, a spus reprezentantul Trotec.
Foto: Trotec