Amazon, gigantul comerțului electronic, și-a tipărit pe suport de hârtie catalogul pentru Crăciun
Pentru perioada cea ma profitabilă a anului pentru vânzări, grupul Amazon, gigantul vânzărilor online a apelat la strategiile de marketing tradiționale.
Amazon a început deja să distribuie, către milioane de clienți, propriul catalog tipărit pe hârtie.
Intitulat „A Holiday of Play”, catalogul din hârtie are textele în limba engleză și conține 70 de pagini. Prezentările jucăriilor sunt însoțite de coduri QR, ceea ce permite obținerea unor informații suplimentare despre produse și comandarea cu ușurință prin conectarea la pagina de web. De asemenea, există disponibilă și o variantă PDF a catalogului care poate fi descărcată de pe net și care permite comandarea produsului din magazinul virtual Amazon printr-un singur clic pe imaginea jucăriei.
Amazon a tipărit acest catalog pentru a umple un „gol” de pe piață. În luna mai, rețeaua de magazine „Toys ‘R’ Us” a intrat în lichidare și și-a întrerupt activitatea, iar catalogul pe care îl edita anual era o adevărată instituție în Statele Unite ale Americii, notează jurnaliștii publicației Graphiline.
Compania Amazon a mai tipărit cataloage pe hârtie în perioada 2014-2016, inclusiv pentru Europa, însă cu un conținut mult mai redus decât cel actual. (Romulus Cristea)
Similar Posts:
- Amazon a cumpărat una dintre cele mai mari edituri de carte de limbă engleză
- După Amazon și Facebook, Netflix anunță lansarea unei reviste pe suport de hârtie
- Cine a preluat locul liber de pe piața hârtiei de calitate superioară produsă doar din hârtie reciclată
- Hârtie pe care se poate tipări de 80 de ori, fără cerneală
- Economia Chinei încetinește și trage în jos producția globală de hârtie