Drupa și expoziția nord-americană Printing United Expo au anunțat un parteneriat strategic – urmând ca detaliile despre ceea ce va implica de fapt s-apară în curând.
Într-un anunț făcut la Drupa, organizatorii târgului au declarat că parteneriatul va „consolida acoperirea fiecărui brand în întreaga industrie”.
Directorul Drupa, Sabine Geldermann, a declarat că „abordarea cu un singur acoperiș” a Printing United Expo s-a aliniat cu comunitatea Drupa din ultimii 70 de ani, „prezentând numeroasele aplicații pe care tehnologia de imprimare le are în aceste zile, nu numai în domeniul artelor grafice, ci și în ambalaje, industriale și textile este ceea ce apreciază participanții noștri”.CEO-ul Printing United Alliance, Ford Bowers, a comentat: „Împreună, vom putea oferi și mai multe oportunități de creștere și colaborare tuturor celor care participă pe piața evenimentelor din aceste industrii”.
Organizatorii expoziției au declarat că mai multe detalii vor fi disponibile pe măsură ce parteneriatul va prinde contur.
Printing United Expo are loc în Las Vegas în acest an și se desfășoară în perioada 10-12 septembrie.
La ultimul Drupa din 2016, SUA a fost pe locul cinci în primele 10 țări de origine ale vizitatorilor, excluzând Germania, și a reprezentat 3% din cei 260.165 de vizitatori care au participat