Stiri

Heidelberg face investiţii noi în businessurile cu service şi consumabile

• Bookmarks: 260


Heidelberger Druckmaschinen AG a încheiat o înţelegere cu fondul CoBe Capital prin care îşi asigură sprijinul financiar pentru o investiţie ce presupune preluarea European Printing System Group (PSG), societate cu sediul în Olanda. Părţile contractului au decis împreună ca detaliile financiare ale afacerii să rămână confidenţiale. Prin această achiziţie, Heidelberg îşi creşte semnificativ afacerile cu service şi consumabile.

Cu circa 400 de angajaţi în Benelux şi în sudul Europei, PSG este de mult timp o afacere bine ancorată în piaţă şi cu o poziţie foarte puternică. Parteneriatul acestei companii cu Heidelberg dura deja de decenii. Firma deja îşi generează mai mult de jumătate din cifra de vânzări din comerţul cu consumabile şi service, aşadar întrunea condiţiile pe care le dorea Heidelberg de la o viitoare structură de vânzări în cadrul organizaţiei. Produsele Heidelberg reprezintă majoritatea vânzărilor de echipamente de la PSG. Integrarea PSG în structura Heidelberg va asigura faptul că baza de clienţi se va bucura în continuare de acelaşi nivel de suport.

„Poziţia puternică a PSG în zona service şi în cea a consumabilelor, ca şi nivelul extraordinar de acces la clienţi au constituit mari puncte de atracţie pentru noi”, a declarat Gerold Linzbach, CEO Heidelberg.” Acesta a mai adăugat: „După ce am eliminat obiectele neprofitabile din portofoliu, acum îl extindem în mod activ, pentru a aduce compania pe creştere.”

Achiziţia PSG este încă o piatră de hotar pentru Heidelberg în strategia companiei de a adopta modele de business stabile şi cu profituri bune în zona serviciilor şi a consumabilelor. Pentru aceasta, a fost nevoie de un acces lărgit la piaţă prin preluarea unor reţele de vânzări şi de extinderea portofoliului de produse prin achiziţionarea de producători locali de consumabile. Achiziţia PSG Group va duce la creşteri de vânzări de circa 130 mil euro pentru Heidelberg Group, cei mai mulţi din aceşti bani provenind din partea de service şi consumabile. Scopul companiei pe termen mediu este să aducă vânzările de service şi consumabile la peste jumătate din veniturile companiei. Deocamdată, proporţia este de 40 de procente pentru aceste două direcţii de business.

Afacerea nu este încă bătută în cuie, ea urmând a fi subiect de dezbatere publică locală şi de aprobare din partea autorităţilor antitrust.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
60 views
bookmark icon

Write a comment...