Heidelberg a declarat că a început noul an financiar cu o creștere puternică a comenzilor primite, după un Drupa „de mare succes” care a depășit așteptările.Comenzile primite pentru cele trei luni până la 30 iunie au fost de 701 mil.euro, cele mai mari din 2016.
Vânzările de 403 mil. euro în T1 au scăzut cu 141 mil. euro față de anul precedent, deoarece clienții au amânat comenzile până la Drupa.CEO-ul Jürgen Otto a declarat: „Redresarea puternică a comenzilor noastre ne permite să privim întregul an financiar cu mare încredere.”Restanțele comenzilor de la târgul Drupa vor duce la creșterea vânzărilor în trimestrele următoare, comparativ cu T1. În același timp, lucrăm la situația costurilor și la costurile cu personalul, care sunt, în general, prea mari.
Koenig & Bauer a anuntat ca profiturile operationale pentru intregul an vor ajunge probabil la limita inferioară a așteptărilor, care variază între 25 și 40 de mil. euro.
Producătorul a cheltuit aproximativ 10 mil.euro pentru Drupa, care a cântărit asupra câștigurilor sale în H1.Vânzările Grupului în prima jumătate a anului au scăzut cu 10,2% față de anul precedent, la 532 mil. euro, în timp ce comenzile au crescut cu 16%, până la 641,5 mil. euro, pe fondul Drupa, rezultând o restanță de comenzi de peste 1 mld. euro – cea mai mare cifră din istoria recentă a K&B.
„O mare parte din această restanță de comenzi se va manifesta după 2024 și este distribuită inegal pe segmente. Nu numai din acest motiv, Drupa a fost de neprețuit pentru Koenig & Bauer”, a declarat un oficial al grupului.De asemenea, și-a extins programul de reducere a costurilor și de eficientizare „Spotlight”.
CEO-ul Dr. Andreas Pleßke – „Cu ‘Spotlight’, ne concentrăm pe o combinație de optimizare a costurilor, îmbunătățiri ale proceselor și investiții direcționate în tehnologii și piețe orientate spre viitor. „Acest program ne va ajuta să abordăm provocările actuale și să ne asigurăm competitivitatea pe termen lung.”
Producătorul de ambalaje și hârtie Mondi a raportat o performanță „robustă” în prima sa jumătate a anului, pe fondul îmbunătățirii condițiilor de piață.Grupul a declarat că acest lucru a permis implementarea unui număr de creșteri de prețuri în toate clasele sale de hârtie pe parcursul primei jumătăți a anului.
CEO-ul grupului, Andrew King: „EBITDA de bază de 565 mil.euro în primele șase luni, deși mai mic decât perioada comparabilă a anului trecut, a reflectat o performanță încurajatoare, susținută de îmbunătățirea condițiilor de piață, ceea ce a dus la registre de comenzi mai puternice și volume mai mari de vânzări.El a spus că beneficiul creșterii prețurilor va continua în a doua jumătate a anului, deși se așteaptă ca H2 să fie afectat de închiderile mai mari de întreținere planificate și de „o pierdere probabilă a valorii juste forestiere”.Vânzările au scăzut de la puțin sub 3,9 mld euro la 3,74 mld. euro, iar marjele operaționale EBITDA subiacente au scăzut de la 17,5% la 15,2%.
Similar Posts:
- Heidelberg reduce costurile pe fondul climatului economic slab.
- Rezultatele Mondi confirmă volume scăzute, dar îmbunătățesc condițiile de piață.
- manroland țintește vânzări de peste 1 miliard de euro în 2011
- Heidelberg confirmă o creștere puternică a anului financiar 2024/2025.
- Heidelberg se așteptă la o dezvoltare stabilă în viitor.
0 comments
Print