Cu ocazia publicării rezultatelor preliminare pentru 2009, KBA a declarat că managementul său „a fost deosebit de îngrijorat de faptul că alte companii apar că au folosit ajutoarele primite de la stat pentru aşi conserva capacităţile de producţie producând pe stoc şi vânzând produsele de stoc la dicounturi foarte joase.
Deşi numele lui Heidelberg nu apare oficial în vreun document emis de KBA, Klaus Schmidt, senior-vicepreşedinte pentru marketing şi comunicare, a declarat pentru publicaţia PrintWeek că el crede că Heidelberg a folosit fondurile pentru a vinde produse de pe stoc la discount-uri mari. Acesta a mai spus că „atunci când poţi cumpăra un echipament de tipar cu 30 – 40% decât acum un an, atunci ai un avantaj”.
În acelaşi timp, responsabilul KBA a punctat esenţa îngrijorării majore a companiei pentru reducerile de personal pe care este nevoită să le facă, spunând că „luptăm pentru oamenii noştrii. Pentru toţi acei oameni tineri şi foarte bine pregătiţi… De ce să acceptăm că suntem ucişi de plătitorii de taxe, iar competitorului nostru îi va pasă?… ”
Responsabilii Heidelberg au refuzat să comenteze pe baza insinuărilor venite din partea KBA.
Similar Posts:
- Heidelberg va renunța la 2.000 de angajați în 2012
- Heidelberg cumpără CERM şi stabileşte Drupa ca termen pentru lansarea propriului MIS
- Cerneala Heidelberg Saphira Bio, certificată ISO 2846-1
- Heidelberg reduce costurile pe fondul climatului economic slab.
- Heidelberg face investiţii noi în businessurile cu service şi consumabile