Producătorii de ambalaje au ocazia să-şi depăşească competitorii şi să-şi crească vânzările graţie noului liner Fusion pentru microondul, produs de Sappi Fine Paper Europe. Produsul, care a fost dezvoltat special pentru carton ondulat, conferă un impact superior ambalajelor, Fusion fiind ideal pentru o plajă largă de utilizatori şi pieţe, de la fabricanţii de carton ondulat, la cei care folosesc caşerarea pentru tipărituri offset, producători de displayuri şi ambalaje, până la firme de direct mail, designeri, agenţii şi co-ambalatori.
Datorită calităţii sale premium, substratul fiind produs din fibre lemnoase virgine în proporţie de 100%, Fusion oferă rezultate impecabile în mod constant şi, prin urmare, clienţi mulţumiţi.
„Fusion îmbunătăţeşte reproducerea imaginilor pe ambalaje, dând prestanţă produsului la raft,” declară Kerstin Dietze, Marketing Manager la divizia New Business din cadrul Sappi. „Gradul ridicat de strălucire şi de alb, îl face să fie perfect pentru branduri care cer o reproducere fidelă a culorilor. De asemenea, permite noi abordări creative, acesta pretându-se tuturor tipurilor de finisaje, inclusiv pentru timbru sec, poleire şi lăcuire.”
Greutatea specifică redusă a linerului Fusion le permite, de asemenea, producătorilor să confecţioneze ambalaje mai uşoare – micşorarea greutății produselor generând economii la costurile de transport şi expediere. Asta însă nu înseamnă că Fusion are o gamă mai restrânsă de aplicaţii, rezistenţa sa superioară făcându-l utilizabil pentru ambalaje de protecţie, chiar a celor folosite în condiţii grele.
În plus, Fusion este oferit cu un preţ unic pe tonă, indiferent de gramaj, pentru a simplifica calcul costurilor de producţie şi comparaţiile. Produsul final este de o valoare superioară, Fusion fiind o investiţie binemeritată.
Producătorul de displayuri şi ambalaje Holbox a fost una din primele companii din Europa care a folosit Fusion. Noul carton ondulat s-a dovedit atât de bine primit de clienţii companiei încât Holbox a decis să treacă majoritatea producţiei pe acest liner, în varianta de 180 g/mp. Martijn Hol, Directorul Holbox, comenta: „Gradul de strălucire şi de alb garatează ieșirea în evidență a displayurilor clienţilor noştri. Reprezintă exact elementul vizual care poate diferenţia un produs la raft.”
Între timp, producătorul german Heidenreich Print GmbH şi-a crescut productivitatea graţie reducerii semnificative a timpului de spălare şi îndepărtare a prafului. Directorul Hendrik Heidenreich, spunea: „Când foloseam liner GD, era nevoie să spălam maşinile după aproximativ 2.000 până la 4.000 de coli, în funcţie de acoperirea cu cerneală. Cu Fusion, la 10.000 – 20.000 de coli, tot în funcţie de acoperire. Aceasta ne ajută să producem mai mult, cu mai puţine întreruperi aducându-ne economii.”
(Sursa: Sappi)
Similar Posts:
- Sappi își capitalizează activitățile din sectorul cartonului ondulat
- M-real crește capacitatea de producție a cartonului multistrat pentru a satisface cererea industriei alimentare
- Stora Enso mizează pe ambalajele din carton ondulat
- Sappi Europe crește prețurile hârtiei din ianuarie 2024.
- Noutăți marca Sappi la interpack