Gerold Linzbach, CEO-ul care a readus Heidelberg de pe marginea prăpastiei în urma crizei financiare, a murit la vârsta de 67 de ani.
În patru ani, Gerold Linzbach, în calitate de CEO al Heidelberg, a transformat o pierdere din trei cifre într-un profit operațional și a schimbat producătorul de echipamente pe parcurs. El a fost numit CEO în 2012 pentru a-i succeda lui Bernhard Schreier, care la acel moment a fost CEO timp de 13 ani. Linzbach a venit ca un outsider, dar cu o reputație puternică. El a ajutat la transformarea afacerii, investind în linii de producție complet automatizate. La Heidelberg, el a stopat mai întâi pierderile, prin măsuri de reducere a costurilor, a schimbat cultura corporativă și a implementat o strategie pe trei direcții ce acoperea producția, serviciile și consumabilele. Când s-a alăturat echipei , Heidelberg anunțase pierderi de 280 de milioane de euro pentru anul financiar 2011/12. Până la sfârșitul anului financiar 2016, Heidelberg a raportat un profit operațional de 26 de milioane de euro.El a prezis că imprimarea digitală va fi o zonă de creștere și va echilibra declinul în sectoarele mai tradiționale.
Similar Posts:
- Bernhard Schreier pleacă de la Heidelberg
- Heidelberg investește 100 de milioane de euro în tehnologii digitale
- Directorul executiv al companiei Heidelberg se retrage anul viitor
- Heidelberg trece la restructurări renunţând la 850 de locuri de muncă
- Heidelberg confirmă o creștere puternică a anului financiar 2024/2025.