Default

Manroland are un nou director general

• Bookmarks: 21524


Manroland AG este liderul de piata al producatorilor de maşini de tipar weboffset şi al doilea furnizor de echipamente de tipar din lume. Grupul are spatii de productie în Germania, la Offenbach, Mainhausen, Augsburg and Plauen, are aproape 9.000 de angajati, vânzari anuale de circa doua miliarde de euro, productia fiind exportata în proportie de 84%. O retea de aproape 100 de centre de vânzare şi servicii furnizeaza produse Manroland şi echipament de tipar şi produse necesare procesului de imprimare.

Manroland este lider global în domeniile design, planificare, constructie şi comisionare a tipografiilor web-offset şi sheet-offset, de la prepress şi tipar, pâna la postpress. Compania ofera servicii de service 24/7 şi pachete de monitorizare de la distanta, precum şi servicii integrate şi de training (printservices).

Portofoliul include o gama de produse certificate necesare în procesul de tipar (printcom) şi produse de software şi sisteme de management al productiei (printnet). Grupul ofera servicii de consultanta care acopera toate aspectele: planificare a constructiei şi a investitiei, organizare, management, ingineria sistemelor şi optimizarea proceselor (printadvice).

Manroland România, reprezentantul Manroland AG în tara noastra, are un nou director general în persoana lui Dan Teodorescu. Acest lucru presupune diversificarea paletei de servicii pe care le ofera partenerilor, dezvoltarea echipei Manroland România şi a prezentei companiei pe întreg teritoriul tarii. Aşa cum ne-a declarat noul director, postul pe care îl ocupa „este o provocare deosebita, aceea de a dezvolta şi de a întari prezenta leaderului mondial în piata maşinilor de tipar în România.”

Jucatorii importanti de pe piata isi vor intari pozitia

Vorbind despre planurile firmei în aceasta situatie delicata din piata, Manroland sustine ca va continua sa ofere aceleaşi servicii de înalta calitate. Indiferent ca ne referim la vânzare şi instalare de maşini de tipar, service, piese de schimb sau consumabile, oferta Manroland încearca în mod continuu sa se diversifice şi sa se îmbunatateasca.

„Acestea sunt planurile cu care Manroland pleaca la drum în 2009 şi credem ca situatia actuala ne obliga pe noi şi pe clientii noştri sa oferim cele mai bune produse şi cele mai bune conditii”, considera Dan Teodorescu. La întrebarea care framânta toata piata de specialitate, cum va evolua piata tipografica în acest an, noul director a spus ca: „Deşi piata tipografica va resimti un regres datorat crizei financiare şi economice, jucatorii importanti de pe piata îşi vor întari pozitia şi vor câştiga cote de piata. Partenerii Manroland vor fi sustinuti şi cred ca vor trece criza mai întariti şi mult mai competitivi. Este un moment delicat pentru tipografiile mici şi pentru cele care nu au tinut cont de cerintele calitative şi financiare ale pietei tipografice.”

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
524 views
bookmark icon

Write a comment...