Messe Frankfurt e gata s-o ia de la capăt. Vorbind la Conferința de presă , Wolfgang Marzin, președinte și director executiv al Messe Frankfurt, a declarat: „Dacă situația pandemiei continuă să se îmbunătățească, avem toată încrederea că vom putea reîncepe pe deplin în toate domeniile în 2022. Ne propunem vânzări de peste 500 de milioane de euro.”
Primarul Peter Feldmann, președintele Consiliului de Supraveghere messe Frankfurt, a subliniat, de asemenea: „Târgurile, congresele și alte evenimente ale noastre sunt elemente centrale în economia globală și fac parte din seva economică a Orașului Frankfurt și a regiunii Rin-Main, în special. Cred cu tărie că, odată ce pandemia va trece, Messe Frankfurt va fi unul dintre jucătorii de top din sectorul târgurilor internaționale”.
Presupunând că situația pandemiei și restricțiile impuse de autoritățile locale permit acest lucru, evenimentele urmează să fie organizate din nou la baza Grupului din Frankfurt în a doua jumătate a acestui an. De la izbucnirea pandemiei în martie 2020, a fost cu greu posibil să se genereze vânzări în Germania. În afara Germaniei, Messe Frankfurt a putut organiza evenimente doar într-o măsură limitată, de exemplu în China. Pandemia a oprit brusc deceniile de creștere ale Grupului. De atunci, Messe Frankfurt s-a concentrat pe asigurarea unei lichidități suficiente pentru Grup, cu un buget flexibil, dar strict. Încă nu există planuri pentru concedieri. Wolfgang Marzin: „În ciuda reducerilor stricte, susținerea acționarilor noștri – orașul Frankfurt și statul Hesse – înseamnă că, chiar și în astfel de momente, suntem în poziția de a profita de oportunități și de a investi contraciclic. Cu capital extern și un împrumut de la acționari, poziția financiară a Messe Frankfurt a fost asigurată pentru exercițiul financiar curent și până în 2022.”
După depunerea raportului financiar final pentru exercițiul financiar 2020, vânzările Grupului au fost de aproximativ 257 de milioane EUR (2019: aproximativ 736 de milioane EUR). Cu o pierdere netă consolidată de aproximativ 122 de milioane EUR pentru acest an, rezultatul a fost departe de profiturile nete consolidate din anii anteriori (2019: aproximativ 50 de milioane EUR). Exercițiul financiar curent va vedea, de asemenea, o scădere a tuturor indicatorilor de performanță financiară ai Grupului. În ciuda condițiilor foarte dificile, un total de 153 de evenimente au avut loc în ultimul exercițiu financiar – acestea au inclus 46 de târguri și expoziții (2019: 155), cu peste 33.000 (2019: 99.246) companii expozante și 1,2 milioane de vizitatori.
Wolfgang Marzin: ,,Necesitatea de a organiza toate evenimentele în întregime în formă digitală a ilustrat importanța interacțiunii față în față pentru succesul în afaceri.” În contextul general al evenimentelor noastre, evenimentele hibride vor continua să joace un rol important și să adauge valoare sectoarelor.” În prezent, nu este posibil să se prevadă exact modul în care se va dezvolta efectiv cererea de formate digitale și hibride.Schimbările vor fi de natură evolutivă, dar de durată, cu progrese mari în integrarea elementelor digitale valoroase. Aspectele legate de durabilitate, creșterea gradului de conștientizare a mediului și a experienței în interacțiunea digitală vor duce la schimbări de comportament – ceea ce, întâmplător, se întâmpla deja înainte de izbucnirea coronavirusului.”
Similar Posts:
0 comments
Print