Analiza

Milka oferă premii outdoor

• Bookmarks: 18432


În perioada 21 septembrie-25 octombrie, Milka i-a invitat pe oameni în Orașul Tandreții, localizat în spațiul virtual – www.orasultandretii.ro. Participanții au avut ocazia de a posta mesaje tandre pentru cei apropiați, cele mai votate mesaje săptămânal fiind transformate în aplicații outdoor. Site-ul face parte din campania europeană “Îndrăznește să fii tandru”, un proiect integrat care a inclus promovarea pe social media, TV și elemente de comunicare offline.

Una dintre primele etape de comunicare OOH ale campaniei Milka a fost dispunerea unui ansamblu de litere din plexiglas, “Orașul Tandreții”, în Piața Unirii. În interior, acestea au avut fulgi din polistiren expandat, precum ambalajele produselor Milka. Ansamblul a fost completat de o serie de elemente offline în spații intens circulate.

“Campania a avut parte de expunere pe aproximativ 170 de display-uri backlit, pe postere amplasate într-un vagon de metrou, pe 1.300 de scaune din stațiile de metrou pe care au fost aplicate reclame autocolante și 12 tandrometre poziționate în galerii comerciale și stații de metrou”, declară Doina Cavache, Corporate Affairs Manager la Kraft Foods România, producătorul gamei Milka.

Deoarece campania a avut o rază de acoperire națională, mesajele câștigătorilor vor fi expuse public în orașele acestora, potrivit organizatorilor. În prezent, au fost materializate două fraze câștigătoare, în București și în Ploiești, urmând a fi expuse încă patru în următoarele săptămâni. Aplicația din Capitală a fost poziționată într-o stație de autobuz din Piața Universității, în timp ce execuția din Ploiești a constat într-un panou stradal neconvențional, pe care a fost montat un urs de pluș.

“Modul de expunere a fost selectat în funcție de spațiul ales de câștigător în momentul înscrierii la concurs și de aspectele la care făcea referire în mesajul său”, explică Doina Cavache.

Conceptele execuțiilor au fost gândite împreună cu agenția de branding, iar lucrările propriu-zise au fost coordonate de agenția de media, Starcom Mediavest Grup, care a selectat și supervizat firmele de producție publicitară implicate în proiect.

Similar Posts:

18 recommended
comments icon0 comments
0 notes
432 views
bookmark icon

Write a comment...