Analiza

Parcarea Băneasa Shopping City e portbagaj pentru Skoda

• Bookmarks: 8252


Un proiect neconvențional implementat de agenția de publicitare Frank pentru Skoda a transformat parcarea subterană a mall-ului Băneasa Shopping City din București într-un portbagaj uriaș . Scopul acestei “transformări” este de a promova noul model de autoturism Skoda Super Combi.

Mall-ul Băneasa Shopping City este gazda unui proiect neconvențional de publicitate: până pe 30 septembrie: parcarea subterană a acestuia a fost transformată în portbagajul autoturismului Skoda Super Combi.

Pe lângă branduirea parcării, agenția de publicitate Frank, cea care a realizat campania de publicitate pentru Skoda a gândit mai multe elemente de comunicare neconvențională. Pe site-urile de bussiness din România cei de la Frank au afișat un sistem automat site-snap, prin care portbagajul mașinii “absoarbe” pagina curentă în momentul în care se trece cu mouse-ul peste banner.

Frank Group este o agenție independentă cu experiență în comunicare strategică, branding, comunicare online (prin divizia Frank Digital), evenimente, promoții și retail marketing, relații publice. Portofoliul de clienți ai grupului include mărci precum Skoda , Romtelecom, Sprider Stores, Asirom, Miele, Olympus, Schenker sau Mothercare.

Similar Posts:

8 recommended
comments icon0 comments
0 notes
252 views
bookmark icon

Write a comment...