Analiza

Teatrul Național, locație alternativă pentru outdoor

• Bookmarks: 22464


După Bulevardul Magheru și complexul Unirea Shopping Center, spații intens traficate și, prin urmare, zone de vârf pentru promovarea outdoor, e rândul Teatrului Național din București să aibă această finalitate.

În urma unei licitații organizate de Teatrul Național “I.L. Caragiale” la finele lunii mai, agenția Expert Media a fost desemnată să administreze publicitatea de pe fațada instituției. Compania va gestiona spațiul de reclamă alternativ de pe schela dispusă pe structurile exterioare, care formează o suprafață de 3.284 metri pătrați. Tutelajul său asupra fațadelor TNB va dura doi ani, intervalul anunțat pentru finalizarea lucrărilor de reamenajare a prestigioasei clădiri.

Campaniile se derulează în direct, pe TNB

Ideea de a transforma un spațiu cu greutate istorică și culturală, aflat în reconstrucție, într-o platformă de expunere stradală are o concentrație puternică de unicitate. De asemenea, propune noi unghiuri pentru capitalizarea spațiul public și oferă beneficii palpabile celor direct implicați în acest proiect – conducerea instituției, brandurile ce se vor promova pe suprafața ei și companiile de producție publicitară care le vor furniza aplicațiile tipărite.

Aflându-se în punctul zero al Capitalei și găzduind un trafic mediu lunar de circa 3 milioane autoturisme și 600.000 pietoni, TNB este o locație premium în economia spațiilor de publicitate stradală, cu mize și costuri ridicate pentru advertiseri.

Notoriul retailer de îmbrăcăminte H&M este primul care a închiriat acest spațiu de comunicare alternativ, plasând mash-uri pentru campania de promovare a noii sale colecții, “Versace for H&M”, ce urmează a fi lansată oficial în magazine, pe 17 noiembrie. În acest moment, nu au fost dezvăluite detalii despre firmele de producție contractate pentru realizarea reclamelor tipărite.

Totuși, având în vedere că mash-urile H&M expuse pe Unirea Shopping Center au fost create local, după relatările reprezentanților mărcii, nu este exclus ca reclamele care decorează Teatrul Național să fi fost produse tot în ateliere autohtone. Colaborarea cu retailerul de modă este oportună, dacă ne raportăm la dimensiunile suprafeței pe care sunt poziționate mash-urile campaniei “Versace for H&M” – 1.400 mp.

Teoretic, campania “Versace for H&M” va dura o lună și nu se știe dacă retailerul va continua să se promoveze pe TNB după acest interval. Dar fie că acest scenariu se adeverește sau nu, trebuie subliniată tendința companiei de a-și schimba la intervale scurte reclamele imprimate – în perioade normale sau în cadrul campaniilor deopotrivă. Acest aspect înseamnă fluxuri de producție și rulaje continue pentru producătorii parteneri.

Pe de altă parte, viteza cu care sunt schimbate reclamele brandului îndreptățește scenariul că materialele print sunt plătite la volum, astfel încât costurile pe metrul pătrat imprimat sunt scăzute.

Similar Posts:

22 recommended
comments icon0 comments
0 notes
464 views
bookmark icon

Write a comment...