Stiri

Mondi și Antalis deschid noi drumuri pentru Color Copy.

• Bookmarks: 34752


O sinergie cu aromă de succes.

Ce mai poate fi spus în 2022 despre hârtie astfel încât să poți să aduci împreună și să să ții laolaltă specialiști ai industriei imprimării, designeri și clienți finali pentru câteva zeci de minute în cadrul unor evenimente de socializare? O misiune la care puțini s-ar încumeta, dar pe care Mondi România în parteneriat cu Antalis au reușit să o ducă la bun sfârșit. Și nu o dată, ci de două ori pe parcursul acestei toamne, în două evenimente ce au avut loc la București și Iași și care au avut în prim plan hârtia Colot Copy produsă de Mondi.

 

„Să mirosim o cafea bună și să testăm o hârtie de calitate,” a spus în deschiderea evenimentului de la București Alina Penciu, Marketing manager Antalis România, punând accentul pe linia definitorie a acestor două evenimente. Dacă ar trebui să găsim un cuvânt care să unească cele două evenimente care au avut în centru hârtia Color Copy produsă de Mondi, cel mai potrivit ar fi sinestezie. Nu dați fuga la dicționar, am făcut noi înainte: asociație între senzații de natură diferită care dau impresia că sunt una simbolul celeilalte. Asocierea hârtiei cu cafeaua și parfumul s-a dovedit o rețetă de bun augur pentru cele două evenimente organizate de Mondi, atât pentru publicul specialist, cât și pentru cei care sunt mai puțin familiarizați cu datele tehnice despre hârtia Color Copy. Cei mai mulți dintre participanți au apreciat felul în care s-au desfășurat cele două evenimente și au considerat că asocierea dintre o hârtie de calitate și o cafea aromată sau un parfum deosebit este un mod adecvat de comunicare pentru un produs de larg consum cum este hârtia.

Ca utilizator final nu ai nevoie să știi prea multe despre un produs de larg consum așa cum este hârtia, e important să te poți baza pe ea atunci când timpul este un inamic redutabil, iar Color Copy este un brand care oferă utilizatorilor această siguranță. În plus, Color Copy este un brand care a făcut un pas ferm spre deschiderea orizonturilor către o lume în care siguranța mediului înconjurător este o prioritate. „Mondi, ca de fiecare dată ne uimește cu certificările de mediu, fiind extrem de activi în această zonă,” a declarat Alina Penciu atunci când a trecut în revistă certificările pe care le deține hârtia Color Copy: Ecolabel, FSC și Cradle to Cradle, certificări care creează premisa unui pas important pe care Mondi l-a făcut către economia circulară.

Color Copy este o hârtie care s-a impus de mult pe piața românească. Atuurile acesteia sunt cunoscute și recunoscute de către utilizatori și, nu de puține ori, surprind pe cei mai puțini avizați. Hârtia are un grad de alb mai scăzut, fapt care îi crește factorul de armonizare cu redarea tonalităților de culoare ale pielii. În plus, Color Copy reprezintă una dintre primele alegeri pentru utilizatorii small and home office atunci când este vorba de hârtie A4 și A3, fapt certificat și de tehnologiile pe care un producător de talia Hewlett Packard l-a adăugat echipamentelor de imprimare din această categorie. Este vorba despre tehnologia ColorLok care conferă hârtiei o compatibilitate crescută cu aceste echipamente. Practic efectul este unul similar cu adăugarea unui primer, reținând cerneala la suprafață și împiedicând pătrunderea acesteia în straturile mai adânci ale hârtiei.

„Este oarecum desuet să mai vorbim acum despre calitatea acestei hârtii, aceasta fiind de mult verificată, inclusiv pe piața din România”, a punctat în final Marius Sandu, Channel Sales Manager Mondi Bucharest, adăugând că „Mondi a reușit să dea un sentiment de siguranță clienților în contextul în care piața a fost scurtcircuitată de fluctuați ale prețurilor materiilor prime și ale energiei, iar felul în care Mondi s-a adaptat acestui climat a reușit îi consolideze locul în preferințele clienților.”

Similar Posts:

34 recommended
comments icon0 comments
0 notes
752 views
bookmark icon

Write a comment...