Stiri

Producătorul român de etichete Romprix a instalat cel de-al doilea echipament de tipărit Gidue M5 Digital Flexo

• Bookmarks: 251061


Producătorul de echipamente flexo Gidue a anunţat printr-un comunicat de presă că, mulţumită cooperării sale cu distribuitorul agreat în România, Printman, a fost instalat cel de-al doilea echipament de tipar M5 Digital Flexo la sediul producătorului român de etichete Romprix.

 

Fondată în 1994, Romprix este o companie de top cu sediul în oraşul Pantelimon, judeţul Ilfov, specializată în producţia de etichete autoadezive pentru diferite pieţe de referinţă. Pe parcursul celor 20 de ani de experienţă, Romprix a câştigat o mare popularitate atât ca producător de etichete, cât şi ca importator şi distribuitor de marcatoare de preţ, imprimante termice şi dispensere pentru etichete pentru piaţa locală. Reţeaua puternică și eficientă de agenţi de vânzări construită de-a lungul anilor a permis Romprix să se poziţioneze ca unul dintre cei mai importanţi producători de etichete de pe piaţa românească.

 

Cooperarea cu Gidue a început în anul 2013, odată cu instalarea primei maşini de tipărit M5 Digital Flexo.  Noul echipament este echipat cu 8 unităţi de tipar flexo UV, două staţii de ştanţare, precum şi cu tehnologia HD Camera  (Print Tutor™) pe fiecare unitate de tipar. Această tehnologie verifică coerenţa de culoare a fiecărei etichete tipărite şi „auto-reglează” presiunea de imprimare, densitatea şi registrul tiparului mulţumită celor 7 motoare servo disponibile pe fiecare unitate de tipar în parte. Setup-ul maşinii este complet automatizat, calitatea tiparului fiind monitorizată şi ajustată indiferent de viteza de tipar sau de gama de substraturi utilizată.

 

Această achiziţie a fost un mare punct de turnură pentru Romprix, care până la momentul primei investiţii tipărea doar cu echipamente flexo convenţionale sau digitale.  Introducerea primei maşini de tipar Gidue UV flexo a demonstrat puterea „flexo-ului digital” care poate concura cu siguranţă, din punct de vedere al calităţii tiparului, cu tehnologia flexo tradiţională sau cu tehnologia digitală.

 

Rezultatele pozitive și profitabile realizate odată cu prima instalare a unui echipament Gidue au reprezentat fundamentul deciziei pentru a investi din nou în tehnologia Gidue. La începutul anului 2014 au decis să achiziţioneze un nou echipament Gidue M5 Digital Flexo. Acest echipament prezintă aceeaşi configuraţie cu a primului, singura diferenţă fiind tehnologia QN3 care le va permite să tiparească etichete în trei straturi „in-line”.

 

„În cadrul Romprix împărtăşim o misiune comună: aceea de a căuta în permanenţă tehnologii avansate care pot asigura o calitate ridicată a producţiei şi serviciilor pentru toţi clienţii noştri. Vedem produsele de calitate ca fiind cea mai bună formă de respect pentru clienţii noştri. Acum că lucrăm cu tehnologia Gidue sunt fericit să spun că se aliniază perfect valorilor noastre şi că datorită uşurinţei de operare ne permite să răspundem mai bine şi mai repede cerinţelor clienţilor”, ne-a transmis Cristian Dobrotă, director general al Romprix.

 

Mihai Cobianu, Managing Partner Printman: „Cu această investiţie Romprix devine cu siguranţă unul dintre principalii jucători de pe piaţa producătorilor de etichete din România. Pentru noi această instalare reprezintă o dovadă în ceea ce priveşte calitatea imprimării şi a faptului că întregul set de inovaţii aduse de Gidue M5 Digital Flexo reprezintă alegerea potrivită pentru un producător de etichete de succes.”

 

Giorgio Deliziosi, Sales Area Manager la Gidue, a concluzionat: „Cea mai recentă instalare de la Romprix este o confirmare în plus că tehnologiile Gidue se îndreaptă în direcţia bună. Acestea continuă să demonstreze la nivel global că sunt cea mai bună soluţie pentru orice producător de etichete din întreaga lume, deoarece au fost dezvoltate pentru a face procesul de imprimare simplu şi accesibil pentru toate tipurile de operatori, oferind întotdeauna o calitate ridicată a imprimării pe o gamă variată de substraturi.”

Foto: De la stânga la dreapta: Eduard Toncu (Romprix), Cristian Dobrotă (Romprix), Mihai Cobianu (Printman)

Similar Posts:

25 recommended
comments icon0 comments
0 notes
1061 views
bookmark icon

Write a comment...