Cunoscuta companie ne oferă o nouă abordare în condițiile pieței poligrafice din ultimii ani. Tipografii care doresc să obțină cât mai mult de la mașinile lor pot apela la portofoliul de servicii Muller Martini, care pot duce la extinderea ciclului de viață, la optimizarea costurilor de producție și a investițiilor în mașini pe termen lung.
Responsabilul proiectului în cadrul companiei, Patrick Treyer, este convins că merită întrebat cum poate fi operată o mașină mai mult timp, permițând astfel companiei să-și atingă scopurile de business: “Afacerile din lumea poligrafică ar trebui să-și inspecteze mașinile în fiecare an, să vadă dacă mai există loc de îmbunătățiri.”
O viață mai lungă pentru mașini
Pentru a veni în întâmpinarea cererilor pieței, Muller Martini și-a standardizat gama de servicii sub eticheta MMServices. Chiar dacă o companie nu poate să investească în echipament nou, echipamentul în uz poate scoate rezultate mai bune și poate beneficia de pe urma unor tehnologii mai noi.
“Conceptul nostru de servicii se concentrează pe ciclul de viață al mașinii,” explică Felix Stirnimann, membru în conducerea coroporatistă a Muller Martini. ”De fiecare data când o mașină este instalată, cifrele de performanță cresc imediat. Aceasta se explică prin faptul că atunci operatorii devin mai familiari cu mașina, pe măsură ce învață să o folosească mai bine. Curba productivității, însă, o va lua în jos la un moment dat. De fiecare data când vârful producției este atins, abordarea noastră este să maximizăm cifrele din nou și să le ținem sus cât mai mult posibil.”
Protecție a investiției pentru profit pe termen lung
Muller Martini oferă un program de administrare a ciclului de viață a mașinilor care asigură eficiența costurilor cu operarea, creșterea duratei de folosință a mașinilor și investiții controlabile. Costurile de operare sunt optimizate, iar profitul crește.
Un program de investiții corect plănuiește să asigure faptul că o mașină păstrează un nivel de productivitate înalt pe o perioadă lungă de timp ori, în cazul unei scăderi a producției, că se reușește aducerea acesteia la un nivel înalt cât mai rapid.
“Acest lucru începe cu îmbunătățiri regulate și include aducerea la zi a echipamentelor și chiar echiparea unora cu module mai vechi, în funcție de nevoile clienților,” continua Felix Stirnimann.
Mentenanța preventivă, oportunitate pentru îmbunătățiri
O mașină ajunge la inspecție, în general, o data la circa 20.000 km. Industria poligrafică are loc mult pentru îmbunătățiri privind prevenția, întrucât verificările periodice nu sunt un lucru de care se ține cont foarte mult.
“Din cauza datelor limită tot mai strânse din industrie, opririle sau erorile duc la pierderi ce pot fi destul de mari,” spune Treyer. Cu inspecții standardizate, problemele care duc la produse defecte sau defecțiuni scumpe la echipament vor putea fi dedectate din timp și remediate rapid.
Muller Martini oferă astfel de servicii cu MMServices. Un tehnician certificat efectuează prima data o inspecție pentru toate aspectele de securitate, calitate și performanță a echipamentului și a funcțiilor sale. “În funcție de rezultatele inpecției, putem pune la dispoziție sfaturi despre cum poate fi linia de producție să fie mai productive la un cost relativ mic,” a subliniat Treyer.
Similar Posts:
- Muller Martini preia de la Heidelberg partea de service pentru mașinile de broșat și liniile de capsat
- Vareo Perfect Binder, soluţia perfectă pentru tiraje de un singur exemplar
- Esko a lansat noul modul AVT Varnish Inspection.
- Anunțat de anul trecut, SigmaLine Compact de la Müller Martini intră pe piață.
- Vareo a făcut valuri la Xfair