Se schimbă jocul pentru producătorii de ambalaje pentru produsele de înfrumusețare, anunță Interpack Magazin. În lumina ultimelor reglementări europene intrate în vigoare de anul acesta, standardele pentru calitate, ingrediente, publicitate, siguranță, dar și ambalare au crescut. Directiva 1223/2009, care a intrat în vigoare în anul care tocmai se termină și care pune accent pe protecția consumatorului și siguranță specifică faptul că ambalajele trebuie să prezinte în mod clar informații care să poată fi înțelese pe loc. Printre informațiile cerute se numără numele companiei sau logoul plus informații despre producător, țara de origine a produsului cosmetic și datele producției și expirării. Eticheta trebuie să conțină, de asemenea, instrucțiuni de folosire, reguli de siguranță, avertismente și un număr de referință pentru identificare. Dacă ambalajul este prea mic pentru toate aceste detalii, atunci acestea pot fi, în circumstanțe excepționale, prezentate direct pe produs sau într-un insert din interiorul ambalajului. Pentru produse precum săpun sau perle de baie, care prin natura lor nu pot fi etichetate, legislația specifică faptul că un semn clar în limba națională a vânzătorului pe raft este suficient. Orice tip de publicitate falsă sau orice alte încălcări ale acestor reguli, precum specificații neclare despre transport și stocare pot duce la penalități aplicate producătorului sau vânzătorului.
0 comments
Print