Analiza

Studiu privind impactul epidemiei de Covid-19 asupra furnizorilor de servicii de imprimare și de producție publicitară din România

• Bookmarks: 1424541


Începând cu 2 iunie 2020, studiul privind impactul epidemiei de Covid-19 asupra furnizorilor de servicii de imprimare și de producție publicitară din România este disponibil pentru cei interesați.

Acesta poate fi achiziționat numai în varianta tipărită, iar costul acestuia este de 1490 lei fără TVA. Studiul cuprinde și clasamentul Top 50 furnizori de servicii de imprimare din România alcătuit conform datelor disponibile pentru anul 2018.

Studiul privind impactul epidemiei de Covid-19 asupra furnizorilor de servicii de imprimare și de producție publicitară din România în perioada martie-aprilie 2020 a fost realizat pe baza răspunsurilor la 31 de întrebări. Din cele 31 de întrebări, 30 au avut răspunsuri care presupuneau alegerea unei opțiuni, iar una a fost cu răspuns la alegerea respondentului.

În stabilirea universului total de respondenți s-au avut în vedere următoarele criterii:

• Activitatea principală să fie legată de cel puțin una din tehnologiile de imprimare cunoscute (imprimare offset, imprimare flexografică, imprimare digitală, imprimare serigrafică, tipar înalt, fotogravură, servicii de copiere, etc); și apartenența la unul din următoarele coduri CAEN: 1812, 1813, 1814, 5819, 7311 (parțial)
• Forma de organizare este SRL sau SA;
• Să fie în stare de funcțiune;
• Depunerea unui bilanț contabil valid la sfârșitul anului 2018;
• Un număr de minim 2 angajați la sfârșitul anului 2018;
• Cifră de afaceri de minim 100.000 de lei la sfârșitul anului 2018.

Criteriile enumerate mai sus au fost alese pentru a oferi posibilitatea de a stabili un număr de respondenți care să fie relevant pentru studiul propus. Conform acestor criterii, numărul total de companii din România, conform datelor înregistrate la Registrul Comerțului, este de 914.

Eșantionul ales pentru realizarea studiului a fost format din 147 companii respondente, reprezentând un procent de 16% din numărul total de firme care corespund criteriilor de mai sus.

Studiul a fost împărțit în 4 părți: Prima secțiune stabilește profilul respondenților. A doua secțiune cuprinde întrebări despre impactul epidemiei de Covid 19 pe care respondenții l-au observat asupra activității principale a companiei pe care o reprezintă. A treia secțiune cuprinde întrebări referitoare la măsurile luate de companii pentru preîntâmpinarea efectelor economice ale epidemiei de Covid-19. A patra secțiune se referă la impactul pe care măsurile luate de statul român ca urmare a epidemiei de Covid-19 au influențat activitatea respondenților.

Studiul a fost realizat în parteneriat cu termene.ro

Persoana de contact pentru achiziția studiului:

Relu Liciu
0723.501.111
relu.liciu@print-romania.ro

Similar Posts:

142 recommended
comments icon0 comments
0 notes
4541 views
bookmark icon

Write a comment...